27. syyskuuta 2011

Voi pahuksen alennuskoodi!

Sähköpostiini pärähti viestiä, että Nellysta sais nyt 3.10. asti 15% alennusta, kun ilmoittaa kassalla koodin HAPPY15.


Perhana, miten mä saan pidettyä näppini erossa Nellyn ale-shoppailusta !

Okei tarviin ainaki uudet talvikengät...siis semmoset pitkävartiset jotkut kivat....

Mun pitää varmaan kohta kajota jo säästötililleni, kun ois taas muutama isompi rahareikä tulossa tässä kuukauden sisään. Ensinnäki ainaki se koira maksaa miljoonia ja sille kaikkee kivaa ja sit meno viikonloput ja sit Halloween. Oon nyt parina vuotena järjestäny semmoset kivat "pikku" naamiaisjuhlat ja nyt tänä vuonna kaverit jo vähän odottelivatkin, että kai mä pidän juhlat taas tänä vuonna. Se vaan et vaikka menis kuinka nyyttäri meiningillä ni aina tulee ostettuu kaikkee härpäkettä...

Mistä tulikin mieleen, että seuraava DIY projekti onkin mun naamiaisasun tekeminen. Kävin eilen jo ostamassa vähän kankaita sitä varten, mutta en vielä paljasta mikä siitä tulee. Kerron myöhemmin lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti