22. joulukuuta 2015

Joulun odotusta

Voi että, mä olen ihan totaalisesti laiminlyönyt tätä mun blogiani viimeaikoina. Kaikkea on taas ehtinyt tapahtua. Niistä suurinpana mainittakoon, että me mentiin KIHLOIHIN!


Instagramissa seuraajat sen jo ehkä huomasivatkin, mutta tosiaan. Käytiin teettämässä meille sormukset Antin sedän pajalla. Mitään kosintaa ei kylläkään tapahtunut, vaan me päätettiin yhdessä, että nyt mennään ja sillä sipuli. Ja koska joku päivämäärä piti valita, niin me valittiin 10.11.2015! Eli truenörtit varmasti honasivat heti, että sehän on siis Fallout 4:sen julkaisupäivä :D Naurettiin vaan kippurassa Antin kanssa, että vähän hyvä läppä ja sitten se tulikin jäädäkseen. Nyt on siis sormuksiin kaiverrettu Fallout 4:sen julkaisupäivä. Nice!


Saatiin Sonsit viimein katottua loppuun. Oli kyllä aikas mielenkiintoinen loppu. Ei se siis huono ollut, mutta varsin mielenkiintoinen. Oikeastaan muunlaista loppua ei tälle sarjalle olis voinut odottaakkaan. Kyllä tykkäsin! Nyt alkoikin sitten Supernatural 10. kauden katselu ja ollaan koitettu säästellä sitä parhaamme mukaan, koska seuraavaa saa taas odotella vuoden. Asetettiin meille jopa raja, että ei saa kattoa yhtä jaksoa enempää per päivä :D Katotaa kui hyvin pysytään noissa rajoissa.


Viimeaikoina jyllänneiden Black Fridayn ja erilaisten joulukalenteritarjousten takia olen myös tuhlannut hirmuisen läjän rahaa uusiin peleihin ja leffoihin. Muun muassa näihin kahteen, jotka saapuivat eilen postissa. Molemmat maksoivat vaan vähän reilu 30 euroa cdon.comissa, joten pakkohan mun oli. Oli just vähän aikaa sitten puhetta Ellun kanssa tuosta Until Dawnista, niin en malttanut olla ostamatta sitä ja tuon Destinyn uuden lisärin nyt halusin muutenkin. Lisäksi joululahjapakettiin meni vielä Mortal Kombat X, koska Antti halus vähän ottaa yhteen joululomalla :D haha. Eli pelattavaa on nyt siis enemmän kuin tarpeeksi.

On kyllä pikkasen vaikea käsittää, että ylihuomenna on jo jouluaatto, kun ulkona on melkein +10 astetta lämmintä. Ei siis valkoista joulua tänä vuonna luvassa. Tosin pari viikkoa sitten saatiin kyllä pikkasen fiilistellä, kun me saatiin pieni maistiainen talvesta.


Ihan pikkuisen satoi lunta Vantaalla ja meitsi fiilisteli ikkunan ääressä kuin pikkuinen lapsi. Ah mä niin rakastan lunta. Tuota iloa ei tosia kauaa kestänyt, kun se oli jo seuraavana aamuna kadonnut, mutta kiitos luontoäidille kuitenkin tästäkin.


Kaksi yötä enää jouluun on ja en malttaisi odottaa. Olen niin loman tarpeessa. Siis eihän mulla mitään lomaa ole, mutta ne neljä vapaapäivää helpottaa kummasti.

Tällaiset pikamoikat tällä kertaa. Mulla ois vielä pari hienoa hankintaa esiteltävänä ja räpelsin jopa pitkästä aikaa piparkakkutalonkin, joka pitää ikuistaa parilla fotolla tänään myöhemmin. Palaillaan taas vielä ennen aattoa.

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti