10. helmikuuta 2014

Se siitä löhöviikonlopusta...

Mun piti kerranki pitää ihan täysin pelkkä löhöviikonloppu, mut eihän sitä taas sohvanpohjalle saatu jäädä.

Käytiin lauantaina Tainan kanssa Variston Sinellin hää-tapahtumassa. Käytiin taas vähän hakemassa inspiraatiota ja askartelutarvikkeita kortteihin ja juhlapaikan koristelua varten.
Pahoittelen näitä tökeröitä muokkauksia, mutta Pixlrissä oli uusia Ystävänpäivä modeja, joita mun oli tietty pakko päästä kokeilemaan johonki. No anyway. Siellä oli söpösti tarjolla Pommacia ja suklaata, joita me saatiin nautiskella siellä kierrellessämme. Taina alkoikin jo miettimään, että pitäisköhän niittenkin häihin hankkia joku tollanen pöytä, jossa olis kivasti tarjolla pillein varustettuja juomia. Hyvä idea, kannatan!

Vaikkakin siellä Sinellissä oli teemana häät, niin minä olin tietysti kuin pieni lapsi karkkikaupassa kaikkien niiden askartelutarvikkeiden keskellä. Saatoinpa siis hieman keräillä omaankin ostoskoriini kaikkea kivaa. Ainakin yksi mikä tarttui heti käteen, oli uusia ihanan värisiä Dymorullia! Ihania Neon värejä ja kaikkea, niin oli ihan pakko ostaa niitä lisää, vaikka vasta ostin oman Dymolaitteeni ja siihen pari extrarullaa.

No me sitten innostuttiin Tainan kanssa myös vähän erilaisista askartelutarvikkeista. Mä en harrasta skräppäystä tai mitään, mut me ihan pokkana ostettiin sellasia erilaisia leimasimia. Nyt on kuulkaas sellaset hääkutsut tulossa ettäh :D Ja siis ihan itellenikin ostin yhden levyllisen leimasinkuvioita, koska se oli vaan niin siistii ja kun niistä voi tehdä sellasia kohokuvioitakin.

Kotiin päästyäni, mun oli tietysti heti pakko kokeilla miten ne leimasimet toimii ja tällaista sain aikaan tällä kertaa. Iiih ihan sairaan kivaa. Tuo lintunen syntyi siten, että kastoin ensin sen leimasimen watermark musteeseen ja iskin sen tuohon paperille. Sitten kaadoin siihen päälle hopeata mustejauhetta, kaadoin ylimääräiset jauheet pois ja lopuksi vielä "sulatin" sen kuumailmapuhaltimella. Ihan hyvä tuli näin ensikertalaiselta. Ostin myös pari muuta hilejauhetta ja kokeilin niitä noihin koukeroihin, mutta ne toimi vähän erilailla. Toinen kutakuinkin sotki koko paperin ja oli hyvin haalea ja sitten tuo toinen oli vain pelkkää hilettä, mutta tarttui mukavasti tuohon watermark musteeseen. Tekee mieli ostella lisää erilaisia musteita, mutta koitan hillitä vielä itseni. Toistaiseksi voin harjoitella näillä ennenkuin aletaan tärväämään mitään niihin Tainan ja Jessen hääkutsuihin :D

Noh sunnuntainakaan ei löhöilyt täysin onnistuneet, kun mutsi soitti, että lähdetään itikseen syömään mun synttärien kunniaksi. Okei siis joo mun synttärit oli pari viikkoo sitten, mutta me ollaan aina perinteisesti käyty syömässä jossain ja mutsilla oli ekaa kertaa vasta nyt aikaa lähteä syömään. Käytiin syömässä pihvit ja jälkkäriksi haettiin Arnoldsista donitsit.
Donitsit olivat oikein herkullisia. Niin herkullisia, että mun oli pakko ottaa itteäni niskasta kiinni ja lähteä lenkille. Okei mä en oo koskaan tykänny juoksemisesta ja oon viimeks harrastanu yhtään mitään liikuntaa joskus marraskuussa. Eikä nuo jäiset lenkkipolutkaan kauheasti houkuttanut, joten olen itsestäni erittäin ylpeä, että ylipäätään lähdin lenkille.
 
Ja ehkä ekaa kertaa koskaan elämäni aikana juoksin koko matkan pysähtymättä kertaakaan. Välillä kyllä tuntui ihan siltä, että juoksen paikallani, kun maa oli niin liukas, mutta en luovuttanut. Oli ihan sellanen Forrest Gump fiilis, et mä vaan juoksen ja juoksen ja juoksen ja mä en oo koskaan päässyt näin pitkälle :D Oletin, että jaksan ensimmäiset sata metriä, kunnes pitää ekan kerran pysähtyä, mutta kun oli popit korvissa ja sports tracker taskussa, niin ei enää tehnytkään mieli pysähtyä. Ja tietysti se että Britney Spears lauloi korvaani "you better work bitch" auttoi myös paljon :D

Mä en oikein tiedä vielä mitään hyvää lenkkiä itä-Helsingistä, joten vedin yhden koiran ulkoilutuslenkeistäni ja se toimi oikein hyvin aloituslenkiksi. Melkein neljä kilsaa ja se liukkaalla jäällä puoleen tuntiin huonokuntoiselta aloittelijalta on mielestäni oikein hyvä suoritus. Jotkut vetelee kymmenen kilsaa heittämällä, mutta jostainhan sitä on aina aloitettava. Ja vitsi tuo Sports tracker on kyllä kätevä. Ainoa vaan, että se väittää mun max noupeudeks 52 kilsaa tunnissa :D haha highly doubt that. Katoin tota kuvaajaa ja se on heti alussa heittäny tommosen ihan ihme nopeuden tuohon, mutta muuten se näytti melko tasaiselta.

Ei muuta kuin uusia lenkkejä juoksemaan ja keräämään tilastoja xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti