20. helmikuuta 2011

Ajatuksen tasolla

Mulla on paha tapa aloittaa kaikennäköinen askartelu tai muu vastaava käsityö, ja jättää se sitten kesken. Mun pää on yleensä niin täynnä ideoita, että toteutus jääkin sitten aina pahasti puolitiehen. Olen nyt viime aikoina innostunut lukemaan erilaisia blogeja ja saanut niistä inspiraation lähteä luomaan omaa blogia, jossa kertoisin mm. omista aikaansaamisistani ja kaikesta mikä nyt sillä hetkellä sattuu kiinnostamaan. Ja uskonkin, että tämän avulla saisin tarpeeksi inspiraatiota saattaa loppuun kaikki keskeneräiset ajatuksieni tuotokset.

Ajattelin esitellä näin alkuun erään vuosi sitten aloittamallani neulontakäsityön. Inspiraationi tähän työhön sain, kun halusin kokeilla ensimmäistä kertaa miten tehdään palmikkoneulontaa. Testitilkku syntyikin varsin helposti, joten aloin miettimään mihin käyttökelpoiseen asusteeseen tai vaatteeseen voisin sitä kokeilla ja päädyin aloittamaan projektin "Villapaitaliivihupparin".



Mulla on aina tunnetusti suuret haaveet heti alkuun, mutta tällaista olen tällä kertaa lähdössä tavoittelemaan.

Wish me luck!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti