16. marraskuuta 2011

Joululahjatoiveita

Eilen oli palkkapäivä ja nyt on taas vähän rahaa. Niimpä mietinkin, että mun pitää varmastikkin säästää ne rahat joululahjoihin. Musta joulussa on parasta(tietty joulukinkun ja suklaan jälkeen) just lahjojen antaminen. Lahjojen saaminenkin on tietysti plussaa, mut ite just tykkään hirveesti keksii kaikille jotain kivaa ja nähdä niitten ilmeet ku ne avaa niitä lahjoja ihan ikionneissaan. Oon ite vähän semmonen "materialisti", et innostun kaikesta uudesta, oli se sitten sukkia tai jotain muuta "tylsää". Mua on siis helppo miellyttää :D

Tänä vuonna mulla on toistaseks vaan ihan muutama joululahjatoive. Ensinnäkin mun on ihan pakko saada yksi peli; nimittäin Uncharted 3!
Oon joskus aiemmin jo hehkuttanu siitä ku ostin Uncharted 2:sen ja mä joteski tykkään ihan sikana tästä pelisarjasta. Tää on just sellanen peli mikä on tarpeeks helppo seikkailupeli(jossa on vielä kiinnostava juoni) mulle, kun esimerkiksi appiukolleni. Tää on vähän niinku vanhat legendaariset Tomb raiderit, joita aikoinaan pelailin parhaan kaverini ja hänen isänsä kanssa! Tykkään ihan sikana ratkoo niitä kaikkia arvoituksia ja löytää salaisia luolia ja piiloja :D
Koitan malttaa odottaa jouluun asti, jos joku sattuis ostaa tän pelin mulle. Muutoin ostan sen ite ittelleni synttärilahjaks!

Toinen joululahjatoiveeni ois nää joidenkin rakastamat ja taas toisten vihaamat aikuisten potkupuvut:
Haluisin jonkun näistä väreistä. Toi on aivan ihana toi mintunvihreä ja sit toisaalta mun lemppari väri on sininen. Mut sit toi harmaakin on ihan superihana, ku siinä on noi pinkit yksityiskohdat. Apuva haluan nää kaikki!
Ja ukolle tietty viel tämä, ku siin on noita söpöjä karhukuvioita :)

Nää on vaan niin mahottoman kalliita, että taitavat jäädä tällä kertaa ihan vaan haaveeksi(varakkaammat yksilöt voi käydä tilaamassa oman pukunsa TÄÄLTÄ). Ja tässä vaiheessa alkoi taas köyhän pikku Lauran aivot raksuttamaan, että mitäs jos tekiski itte tommosen puvun. Hmmm.... mikä ettei. Pitänee kävästä joku päivä kangaskaupassa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti