10. kesäkuuta 2013

Kesäshoppailut

Käytiin lauantaina Antin kanssa shoppailemassa Antille uusia kenkiä ja vaatteita. No eihän siinä nyt voinut olla itse ostamatta myös kaikkea kivaa.

Skipattiin kaikki (metrolta katsottuna) alkupään naistenvaateliikkeet, mutta pysähdyttiin kuitenkin New Yorkeriin. Mun lemppari!!
No tottakai mä löysin sieltä taas kaikkea ihanaa! Uudet släbärit(5,95€) oli ainakin tarpeen, kun Osku on jo syönyt kaikki edelliset. Tuo bikinien alaosa(4,95€) oli niin houkutteleva ja se oli alennuksessa ja sit uusi rannekoru(1€) meitsin kokoelmiin. New Yorkeriin voi aina luottaa. No vaikka siel ois ollu miehillekkin kaikkee supertyylikästä, niin ei Antti huolinut sieltä mitään muuta kuin tuommoset uudet släbärit(6,95€) kans. No ainakin halvalla päästiin :D

No me löydettiin sitten viimein Antille uudet kesäkenkulit niitten sen superlämpimien eräjormakenkien tilalle ja voitiin viimein kattella vähän vaatteitakin. Kierreltiin kaikki mahdolliset liikkeet läpi, mutta niissä oli kaikissa vaan sitä samaa; ruutupaitoja ja ruutupaitoja. Missään ei ole tähän aikaan vuodesta mitään kivan näköisiä huppareita (jep, mun mies on hupparijätkä), joten me sitten päätettiin kierrellä vähän urheiluliikkeitä läpi.

Top-Sportissa oli myös aika huikeet alet ja meikä löysin kuin löysinkin VIHDOIN ja VIIMEIN meikälle uuden hienon kevättakin. Ah näiden vuosien jälkeen voin viimein käyttää jotain muuta kuin niitä samoja vanhoja takkeja, joita olen käyttänyt jo viimeiset 7 vuotta. Alkuperäinen hinta 79€ ja siitä sai 40% alennusta. SOLD! Jipii!

Tähän väliin on muuten pakko kertoa hieno stoori meikän kevättakista, jota oon tähän asti aina pitänyt. Mulla oli se mukana joskus vuonna 2006 Ruisrockissa. Me oltiin siellä Antin kanssa kahdestaan ja viimeisenä päivänä me molemmat käräytettiin meiän ihot ihan totaalisesti auringossa. Siitäkin huolimatta, me tuhlattiin meiän viimeiset roposet sellaisiin sydämmen muotoisiin hennatatuointeihin, jotka me siis otetiin molemmat selkään sille palaneelle iholle. Voin kertoo, että se pikkasen sattu, kun se raapi sillä hennakynällään sitä kuviota siihen palaneelle iholle. No anyway, kun me sit viimein lähdettiin sieltä Ruisrockista kohti juna-asemaa, niin mä laitoin sen mun takin päälleni ja huomasin myöhemmin, että se mun hennakuva oli tarttunut siihen mun takkiini. Vielä tänäkin päivänä se hennakuva näkyy siinä mun takissani :D Olipas hieno stoori.
Vooiih... ompas harvinaisen ruma tribaalisydän :D

Mutta, mutta... Löydettiin me sieltä urheilukaupasta lisää kaikkea kivaa. Itselleni löysin alennuksesta uuden urheilutopin ja Antille löytyi uudet urheilushortsit. Ollaan alettu kaipaamaan uusia urheiluvaatteita, kun ollaan treenailtu nyt niin ahkerasti. Mistä tulikin mieleeni, että lupasin valoittaa vähän tätä meidän treeniasiaa enemmänkin.

Elikkä siis nyt uskallan jo paljastaa, että olemme aloittaneet 90 päivää kestävän Tapout XT:n. Aivan oikein! Juurikin se ostos-tv:stäkin tuttu treeniohjelma, joka lupaa näkyviä tuloksia ja on ennen kaikkea tehokas. Mähän olen jo ennenkin hurahtanut näihin ostos-tv:n treeni-DVD-juttuihin. Esimerkiksi Zumba tuli ostettua juurikin ostos-tv:n koukuttavan mainonnan takia :D Pakko myöntää, että yyberkalliin hinnan takia meinas Tapout jäädä ostamatta, mutta onneksi ostin, sillä siitä on tullut meille yhteinen hauska harrastus.

Jos kiinnostuit enemmänkin Tapoutista ja meidän treeneistä, niin minä kirjoitan meidän puolesta ns. treenipäiväkirjaa, jota voi lukea täältä. Päivittelen sinne jokaiselta päivältä aina jotain päivän treenistä ja ehkä vähän jotain muutakin :)

Mitähän muuta mun piti...Ei kai tässä muuta kuin, että viimeinen työviikko pyörähti käyntiin ja sitten meikällä alkaakin kahden viikon ansaittu loma. Huhheijaa, sitä onkin taas odoteltu.

Ei muuta kuin mukavaa maanantaita kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti