31. lokakuuta 2014

KaPow!

Oon viime aikoina alkanut viihtymään enemmän askarteluhuoneeni puolella ja ei ihmekkään, kun kävimme ostamassa sinne Ikeasta viimein hienon uuden maton.
Osku tuumasi, että "kuvaa mielummin mua!"
Eikös olekkin täysin NAPPI valinta askarteluhuoneeseeni ;) haa haa kässääks. Tämä Ikean nappi-matto on varmaan jo niin nähty ja löytyy vähintään joka toisen kodista, mutta silti oli pakko ostaa se, kun se on vaan niin kiva. Ja ihanan pehmeä. Aina välillä kun uuvahtaa kesken askartelun, ni voi vaan lysähtää lattialle makaamaan oikaisemaan selkää.... ja vastaanottamaan kuolaisia pusuja koirilta :D

Mutta niin mitäkä mä olen siellä askarteluhuoneessa nyt puuhastellut.
Mä innostuin tekemään tämmösiä. Meillähän on siis Halloweenina supersankariteema ja näihin kun laitan vielä tikut, niin näitä voi käyttää ikään kuin photoboothin tapaan kuvausrekvisiittana. Kuis hauskoja. No en mä tiä, mut vitsi näistä tuli kyllä söpöjä. Vois laittaa nää vaikka johki seinälle tai jotain...

Nojoo, mutta sellasta taas. Halloweentuparit lähestyy ja asut on vielä vähän vaiheessa. Tehtävää olis vielä vaikka kuinka. Pitäis siivota ja käydä kaupassa ja leipoa ja ja ja...

Jepni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti