21. lokakuuta 2014

Kipeetä settiä

Pahoittelut taas laittoman pitkäksi venyneestä vaitiolostani. Olin viime viikon pitkästä aikaa vuosiin sairaslomalla, kun flunssaperkele tuli ja iski. Kuumettakin oli, vaikkakin hyvin vähän, mutta kyllä se vetää olon veteläksi. En jaksanut tehdä yksinkertaisesti mitään muuta kuin kyhjöttää sohvalla peiton alla ja katselin digiboksilta tallennettuja sarjoja. Boooriiing....

Nojoo, mutta aina ei voi voittaa.

Saatoin myös kuumehoureissani katsoa maratonina Teen Mom 2:sta.... ja syödä jäätelöä. Mitään en myönnä, paitsi ottaneeni tämän kuvan :D haha. Mä vaan aina koukutun vähän liiankin helposti kaikkiin mitä eriskummallisempiin realitysarjoihin.

Sain kuumeen välillä laskettua pieniä inspiraation puuskia ja aloin sisustamaan. Yeah right...
Kävin pihalta hakemassa kassillisen vaahteranlehtiä ja tein niistä tämän kynttiläkyhäelmän. Se tuo mukavasti syksyistä tunnelmaa tänne meidän kotihin. Edes jotain.

Yritin myös pähkäillä mitä ihmettä keksin laittaa päälleni Halloweenina. Päädyin kaivelemaan Halloween koriste- ja rekvisiittalaatikkoani ja löysin tuon muutama vuosi sitten ostamani peruukin. Kävisiköhän se? Voisiko siitä saada jonkinlaisen hahmonkyhäelmän aikaiseksi? Suapi nähhä. Älkää välittäkö kuvissa esiintyvistä virneistäni. Minä se vaan kuumehöyryissäni taas riehun.

Mutta tosiaan. Halloween lähestyy ja pikku hiljaa alkaa painaa pelko perseessä, että keksitäänköhän me mitään supersankari asustetta mistää mitenkään milläänlailla. Noh ainahan sitä voi laittaa vaan jotain räikeätä trikooasua päälle ja kertoa sitten jonkun hauskan taustatarinan, että "minua puri baarikärpänen ja minun supervoimani on se, että juon teidät kaikki muut pöydän alle". Juup, toivottavasti ei kuitenkaan...

Eipä mulla nyt sen kummempaa tähän hätään. Palaillaan taas kun on vähän jotain fiksumpaa sanottavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti