25. heinäkuuta 2012

Meikän uusi lelu!

Käytiin eilen hakemassa Verkkokauppa.comista mun uus hieno Samsung Galaxy Tab 2.
Tai oikeestaan mun broidi otti sen mukaan, kun se on siellä töissä ja me käytiin hakee se sen luota.

Tapahtui muuten aika hassu juttu, kun oltiin siellä Myllypurossa käppäilemässä, niin sellanen tosi pieni koira juoksi vaan vapaana meiän ohi. Sillä oli vaan semmonen narunpätkä kaulassa ja se käpötteli suoraa vaan ostarin poikki. Me hetken mietittiin, että pitäisköhän se ottaa kii, mut ei viititty lähteä sen perään. Aateltiin sit, et hitto, pakkohan se on ottaa kiinni ja kattoo onksillä kaulapannassa vaikka omistajan puhelinnumeroa tai jotain. Meillä oli vielä Oskukin mukana. Antti sit juoksi sen perään ja lopulta se löytyikin erään oven edestä. Antti pimpotti ovikelloa ja kun sieltä tuli joku avaamaan, niin se koira vaan kipitti sisälle. Antti vielä kysyi, että onko toi teiän koira ja olihan se. Se oli vaan juossu suoraa päätä kotiin :D Siihen oli sit vielä juossu joku tyttö ihan itku silmässä, et se koira oli vaan purru sen hihnan poikki ja oli karannu. Noh onneksi koira löysi tiensä kotiin turvallisesti.

Mutta niin. Tuo tabletti on ihan supersiisti. Heti ensimmäisenä mä tietysti latasin siihen Amazing Alexin, kun sitä ei ole vielä Symbianille tietääkseni ollenkaan. Pelasin sen demopelin jo kokonaan läpi. Taidan ostaa sen vielä jossain vaiheessa, ihan vaan koska haluan tukea Suomalaisia yrityksiä :D Roviolla ei vielä meekkään tarpeeks hyvin, haha.

Ja niin, tietysti piti ladata se instagramikin siihen, kun ei sitäkään ole Symbianille. Loin sinne accountin, mutta enpä mä nyt niin kauheesti ole ehtinyt mitään kuvailemaan. Varsinkaan kun tuolla tabletilla on vähän tylyä kuvailla mitään, kun se on niin iso.
Kuvaa itsekasvattamistani herneistä. Mut löytää sieltä nimellä larma12.

Hitto, et oli muuten vaikeaa keksiä nimeä, joka ei olisi ollut jo käytössä. Vissiinkin aika suosittu sovellus...

Nyt mun täytyy tietysti testailla kaikki mahdolliset sovellukset sun muut ja sit alkaa kaikenmaailman oheistuotteiden ostelu, esim. sellanen kotelo on aineski ihan pakko saada. Harmi vaan kun tuohon tab 2:selle ei oikein löydy viel mitään kovin tyylikästä vaan pitää tyytyy johonkin perustylsään mustaan.

Nyt oonkin pistänyt rahaa palamaan ihan kiitettävästi. Muutamat postipaketit taas tulossa ja tuli tossa vähän mokattuakin. Tilasin House M.D:n 7. tuotantokauden ja olin vahingossa tilannut sen uudestaan myöhemmin. Olin luultavasti joskus aikasemmin varannut sen niin, että se tulee heti kun se julkaistaan ja nyt olin taas kattonut, että koskas se oikein tuleekaan ja laittanut sen uudelleen varaukseen. No nyt sieltä tuli siis kaksi ja toinen pitäis pistää mahd. pian palautukseen. Puuh...

Mulle voi muuten vinkkailla Instagram nikkejä, jos joku kaipaa seurailijaa :D

Ei mulla muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti