28. syyskuuta 2013

Television orja

Syksy on aina parasta aikaa tällaiselle television orjalle, mikä minäkin olen, koska silloin tulee aina paljon uusia ihania tv-sarjoja ja vanhoja hyviä sarjoja palaa ruutuun uusilla jaksoillaan.

Nyt kuitenkin sydämeni on vienyt uusi sarja nimeltä Nashville.
Siinä missä rakastan Smashia ja Gleetä (josta muuten alkoi myös juuri uusi tuotantokausi), on Nashvillekin kovasti musiikkipainotteinen tv-sarja. Nimensä mukaisesti se kertoo Nashvillen suosituimmista country-laulajista, jotka yrittävät joko pelastaa pahasti alamäkeen menevät musiikkiuransa tai yrittävät säilyttää nopeasti suureen suosioon kasvaneen uransa.
Nashville poikkeaa Gleestä ja Smashista kuitenkin siten, että sarjassa ei ole varsinaisia musikaalikohtauksia, mutta siinä on sitäkin ihanimpia lavaesiintymiskohtauksia. Olenkin jo puhki kuunnellut sarjan soundtrackia Spotifysta. Mä olen niin hurahtanut tähän countryyn :D

Mun ultimate favouriteja on tällä hetkellä nämä biisit:

Syyttäkäämme siis näitä mielettömän hyviä tv-sarjoja siitä, etten mä ole ehtinyt avata kotona konetta ja siksi kirjoittanut blogiin mitään :D haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti