13. maaliskuuta 2014

Lipstick jungle

Olen varmasti täälläkin joskus päivitellyt, että mä en osaa käyttää huulipunaa, mutta silti mun tekis mieleni sellaista opetella käyttämään. Ostin joskus aikapäiviä sitten sellaisia suhteellisen helppoja aloittelijan värisiä huulipunia, mutta en kuitenkaan niitä raaskinut alkaa käyttämään.

No nyt jostain syystä innostuin ostamaan Dermoshopista vieläpä huultenrajauskynän, joten oliskos jo aika ottaa itteään niskasta kiinni ja opetella käyttämään sitä huulipunaa. Tämä Dermosilin huultenrajauskynä on siitä kätevä, että se on väritön, joten se käy monen huulipunan kanssa. Ainoa huono puoli siinä on se, että se on tosiaan väritön :D Toisin sanoen mulla ei oo hajuakaan mihin sitä olen jo levittänyt. Haha no toivottavasti siitä on kuitenkin jonkinlaista hyötyä, ettei huulipunat hypi pitkin naamaa. Let's hope so.

Ja niin rohkaistuin kokeilemaan tuota suhteellisen hempeän vaaleanpunaista punaa. En oikein tiedä mitä mieltä olisin. Ehkä ensimmäinen puna joka ei hypi silmille ja vois ihan käyttääkkin, mut en mä tiedä. 

Ehkä mä kesällä oon jo ihan konkari tän huulipunan käytön kanssa :D

Mites on, hot or not?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti