23. helmikuuta 2012

Vuosi takana - monta edessä?

Ei herranen aika. Mä just tajusin, et mä oon kirjotellu tätä blogia jo kokonaisen vuoden. Miten tää aika meneekin näin nopeesti, kun mä oon vasta alkamassa päästä vauhtiin. Blogini syntyi 20.2.2011.
Alotin bloggaamisen, koska halusin päästä kertomaan omista tekemisistäni ja askareistani jollekkin. Kirjoittelullahan oli tarkoituksena inspiroida ennen kaikkea itseäni viemään projektini loppuun asti, eikä vain jättää niitä puolitiehen, niinkuin yleensä. Olenkin saanut yllättävän paljon aikaan nyt vuoden aikana. Oletin, että kiinnostukseni bloggaamiseen ja kaiken maailman näpertelyyn loppuisi alta aika yksikön, mutta toisin kävi.

Vaikka vuosi on jo vierähtänyt, niin olen ehkä vieläkin vähän etsiskelemässä sitä omaa tyyliäni. Tulevalta vuodelta odotan siis paljon muutoksia ja vaikka kirjoittelenkin suurimmaksi osaksi vain omaksi ilokseni, niin olisi hienoa saada inspiroitua myös muita lukijoita.

Mitään tavoitteita en halua asettaa, koska vesimiehelle ominaiseen tapaan, elän hetkessä ja saatan hetken mielijohteesta tehdä vaikka mitä. Ehkä lopetan tämän blogin ja perustan uuden tai teen radikaaleja muutoksia tähän. Ehkä en. Kuka tietää.

Mutta kiitos kuitenkin kaikille sivuillani kävijöille ja varsinkin kiitos kaikista kivoista kommenteista. Niitä on aina kivaa lukea :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti