14. helmikuuta 2012

Ystävänpäivää!

Maanantai oli taas jotenkin ihan outo taas vaihteeks. Mä olin vissiin vähän hajamielinen, ku huomasin vasta työpäivän lopuks, että mä olin unohtanu ihan kokonaan laittaa ripsaria aamulla meikatessani. Olin sit koko päivän hiihtäny toimistolla ihan aamuisen näköisenä, kun silmät on niin vaaleat, ettei ne näy mihinkään. Oi voi...

Mutta tänään on Ystävänpäivä!
En yleensä tykkää juhlia Ystävänpäivää mitenkään erityisemmin. Kaikki se krääsä mitä kaupat on pullollaan, ei oikein houkuta mua yhtään. Tänä vuonna kuitenkin teen poikkeuksen ja järjestän jotain himpun verran romanttisempaan Ystävänpäivän kunniaksi. Tää oikeestaan sattu just sopivaan saumaan, koska ukko lähtee taas viikonloppuna Saksaan ja on siellä viikon. Otan nyt siis paljon haleja ja pusuja talteen ensiviikkoa varten.

Vihjailinkin tilanneeni jotain suunnitelmiani varten ja eilenhän se postipaketti tosiaan tulikin. Varasuunnitelmana meillä ois ollu mennä kattoo leffaan Vares, koska tiistaisin saa Veikkaus-kortilla liput suomalaisiin leffoihin kaks yhden hinnalla. Mutta suunnitelmat muuttuivat ja pysytään kotona tänään. Tässä hieman osviittaa siitä, mitä minulla olisi mielessä.

Nyt kysymys kuuluukin. Kuinka järjestää vaahtokyply ilman kylpyammetta?
 Siitä lisää myöhemmin :)

Kuvat weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti