8. helmikuuta 2012

When I'm not strong enough

Mä en oikein tiedä mitä sanoa. Maanantaina mulle tuli yks postipaketti CDON.comista, joka sisälsi Band of Brothersin blueray peltiboxin. Oon halunnu sitä jo pitkään ja nyt viimein tilasin sen itselleni suht halvalla.
Band of Brothers on vaan niin ihana sarja, joka kertoo Amerikkalaisen maahanlaskudivisioonan eräästä komppaniasta toisessa maailmansodassa. Jep tarkistin wikipediasta, että meni varmasti oikein. Monien tosi hyvien ohjaajien aikaansaannos, jonka katoin aikoinaan kun ukko oli intissä. Ai herra isä ku siitäki on jo neljä vuotta kun sen sinne meni ja 362pv:hän se siellä vietti. Ohi on.

Mutta takaisin aiheeseen.... Tiistaina tuli toinen postipaketti, tai oikeestaan kirje, jonka tilasin MyTrendyPhone.fi sivuilta. Tilasin siis puhelimeeni tyylikkään vihreän silikonikuoren ja tykkään siitä ihan sikana. Nyt kun tuota Nokian Lumiaa hekutetaan joka paikassa, niin tietty munki tekis mieli se ostaa, mutta päätin säästää rahani isoilta sijoituksilta ja ostin vanhaan Nokian N8:ni vähän piristystä.
Mun N8 on sininen, joten tuo limen vihreä tuo siihen mukavasti vähän vaihtelua. Muitakin värejä tietysti ois, mut tilasin nyt testiks ekaks vaan yhden. Tuon MyTrendyPhone.fi sivun kautta mun tilaukseni tuli ihan sika nopeesti, vaikka sitä tuotetta ei ees ollu valmiina varastossa. Tilasin sen vissiin perjantaina ja eilen se tuli. Siistii!

Mut tosiaan tuohon otsikkoon viitaten, mun on pakko myöntäää, etten mä pystynyt hillitä mun shoppailuintoani. Laitoin CDON.comista tilaukseen taas pari juttua. Siellä on nyt kaikkee kivaa Ystävänpäivätarjouksessa ja mulla on sellanen kiva pikku visio, että mitä kivaa sillon Ystävänpäivänä tekis. Jos mun tilaus ehtii ajoissa, niin valoitan mun visiotani muillekkin. Hih on samaan aikaan innoissani, mut toisaalta pettyny mun itsekuriini.

No prkl. Ens viikolla on palkkapäivä :)

TRANSLATION: On monday I received my order from CDON.com. It was Band of Brothers blueray steelbox. I've wanted it for a while already and now I finally got it in quite cheap price. Last time I watched it when my bf was in the Army four years ago. Yesterday I received another package that I ordered from MyTrendyPhone.fi. I ordered these lime green silicone covers for my old Nokia N8 to avoid the temptation to buy this new Nokia Lumia that is now advertised everywhere. But anyway referring to my header of this post, I got to admid that I fell for the online shopping again. There's this nice Valentine's Day offer on CDON.com and I have a vision of what we could do on Valentine's Day. If I receive that package early then I'll let you know about that vision too. At the same time I'm excited, but also a little dissapointed to my self-discipline. O what the hell...I have pay day on next week :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti