6. maaliskuuta 2013

All that echoes

Vuosi 2013 on jo nyt ihan mieletön keikkavuosi. Ihan mielettömän hyviä bändejä ja artisteja on tulossa Suomeen ja moni lemppari artisti on tehnyt uuden levynkin. Ostin maanantaina taas liput yhdelle keikalle. Nimittäin Josh Grobanin Hartwall areenan konserttiin.

Satuin kuulemaan työkaveriltani ohimennen kun hän hehkutti ostamaansa lippua ja kun kysyin kenen keikalle hän on menossa, hän vastasi "Josh Grobanin, mutta sä et varmaan tiedä sitä kun oot niin nuori." Heheh ai en vai. Oon fanittanu Josh Grobania ever since mä näin sen ekaa kertaa Ally McBealissa. Oon ostanu sen kaikki albumit ja kuunnellut ne sata kertaa läpi. Meillä oli jopa yksi Josh Grobanin biisi kilpailuohjelman (joukkuevoimistelun) musiikkina. Kuuntelenko siis virallisesti vanhojen ihmisten musiikkia :D

Pakko kyllä myöntää, että siitä on tosiaan jo reippaat kymmenen vuotta, kun ostin ensimmäisen Josh Grobanin levyni. Älytöntä miten aika vaan vilahtaa silmissä.

Oon tänäänkin kuunnellut uusinta All that echoes levyä töissä repeatilla. LOVE IT!

Mulla on kyllä ehkä sekalaisin musamaku ikinä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti