2. maaliskuuta 2013

Vain pieni hetkinen

Pöllin Antin koneesta virtajohdon, että pääsisin taas maksamaan laskuja. Toivottavasti mä saisin sen uuden johdon pian, kun mulla on jo vähän ikävä mun omaa läppäriäni.

Tähän alkuun pakko sanoo, et JEEEEE Christoph Waltz sai sen oscarin siitä Dr. Shultzin roolista, just niin ku mä toivoinkin!

Tää viikko on ollu aikas kiireinen töissä ja sen takia oon ollu tosi väsynyt aina kotiin päästyäni. Oon juossu erilaisissa palavereissa ja tehny sen takia kaikki normijutut hirveellä kiireellä. On niistä palavereista ollut jotain hyötyäkin; oon saanu jo yhet hienot keittiöveitset ja vieläpä pullollisen SB12 suuvettä :D No ei vaan siis joo. Jotkut tavarantoimittajat on vaan tosi kivoja, kun ne tuo aina kaikkea "tuliaisia". Mä en joudu työssäni mitenkään ihan hirveästi palaveeraamaan, joten tällä viikolla olleet kolme palaveria on oikeasti paljon. Mä jopa laitoin päälleni sellasen hienon mustan pikkutakin ja kun kerroin siitä kaverilleni, niin hän ei ollut uskoa korviaan. Kuulemma ois pitäny saada kuva siitä. Ei ihan mun tyylistäni siis.

Ronsu on tällä viikolla vähän koetellut meiän hermoja. Onhan se nyt jo kolme viikkoa meillä ollut, niin sekin alkaa jo vähän rentoutumaan ja kokeilemaan rajojaan. Me oltiin poikien kanssa pihalla, kun naapuri oli lähdössä viemään koiriaan ulos. No Ronsu sitten innostu niistä koirista niin paljon, että se päätti kiivetä tuon lumikasan kautta aidan yli niitten koirien luo. Sen naapurin koira oli viel just edellisenä päivänä saanu pennut ja se oli tosi herkkänä ja sit tää meiän hulivilipentu juoksi vapaana sen luo, niin vähän nolotti itteäänki. No mä sain sen haettua hihnalla sieltä naapurin pihasta ja mä sit päästin sen meiän pihassa taas vapaaks ja se juoksi samantien siitä samasta kohdasta takas naapurin perään ja kun niillä ei ole sellasta porttia niinkuin meillä, niin Ronsuhan viipotti tuolla autotiellä ihan päättömänä. Sydän hyppäs kurkkuun, kun siinä kuitenkin menee niitä autoja jonkun verran, mutta onneks se naapuri sai Ronsun pidettyä kiinni, vaikka Ronsu vähän pääsikin yllättämään sen. Sillä naapurilla on sellasia Kiinanharjakoiria, ni ne voi olla vähän äkäsiä ja varsinki just synnyttäneenä. Ei hemmetti oikeesti! Vähän jännitystä elämään :D

Eilen mä leikin täydellistä vaimoketta ja siivosin koko kämpän, ku Antti oli myöhään töissä. Mä tiskasin, pesin pyykkiä, imuroin, ulkoilutin koirat ja syötin ne ja tein ruokaa. Pikkasen väsytti sen jälkeen. Mut sit ku Antti tuli kotiin, ni lähettiin kauppaan hakee leffamässyt ja illalla katottiin yhdessä Aamunkoi part 2. Tilasin sen, taas mistäs muualtakaan kuin, CDON.comista ja se tuli muistaakseni torstaina postissa. Oon pakottanu Antin kattoo ne kaikki muut elokuvat, ni olihan sen nyt pakko sit nähä se viimeinenkin osa. Ei ollu kuulemma ihan paska. Paras kohta tais olla se ku Jacob näyttää Charlielle todellisen puolensa :D hihi. Siinä blueraylla oli muuten paljon kaikkia kivoja making of-juttuja. Katoin eilen ne kaikki. Siinä oli joku puoltoist tuntia sitä pelkkää making of-matskua. Just hauska.

Mitähän mä vielä höpisisin... No oishan mul kaikkee turhaa löpistävää, mut jätän ne toiseen kertaan. Nyt vois mennä herättää Antin (klo on jo 12.) ja vois alkaa pelailee Resident Eviliiiiiii. Jep moro!
DSC_0864DSC_0868
Ainii, tänään on kivan aurinkoinen päivä laittaa chilin siemenet multiin. Pitääpi muistaa hoitaa se homma pois päiväjärjestyksestä. Tuossa kuvassa on meitsin ananas, mistä oon ehkä ylpein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti