21. toukokuuta 2013

Tonight is the night

Tänään se on viimein täällä; ah niin ihana Josh Groban!

Josh Groban esiintyy siis tänään Helsingissä Hartwall Areenalla ja meikä on menossa just sinne!!
Oon fanittanut Joshia ever since mä näin sen ekaa kertaa Ally McBealissa ja siitähän nyt on jo ainakin reilu kymmenen vuotta aikaa. Ihastuin sen ääneen ja noh tietty noihin ihaniin suklaanappisilmiin. Siinä on pikkulikka ihan sulaa vahaa :D

Ostin ensimmäisen Josh Grobanin levyn jo varmaan sen julkaisuvuonna 2001. Muistan, että siinä mun ostamani levyn kannessa on joku tarra missä lukee jotain tyyliin tuttu Ally McBealista ja mä kuuntelin sitä niiiiin paljon. Kunnes tuli seuraava levy ja mä kuuntelin sitäkin putkeen monta tuntia. Ja jos en nyt ihan täysin väärin muista, niin me tehtiin yhteen Closer albumin biisiin yks joukkuevoimistelun kilpailuohjelmakin. Ja siitäkös mä innostuin vain enemmän, kun mä sain ilmaista Josh Grobanin musiikkia ns. tanssilla. Myöhemmin me tehtiin vielä yksi keilaohjelma Joshin musiikkiin ja se jäikin mun viimeiseksi kilpailuohjelmaksi voimistelun saralla.

Mun fanitus ei kuitenkaan koskaan laantunut. Joshilta tuli lisää uusia albumeita ja jokainen on tullut kuunneltua ainakin sata kertaa läpi. En voi sanoa, että mikään niistä olisi ollut huono. Nyt viimeisin albumi on jo kuudes ja Josh on parhaillaan tekemässä sen levyn kiertuetta ympäri maailmaa.

Uskollisena fanina mä tietysti seuraan Joshia myös Facebookissa. (Twitteriä en valitettavasti osaa käyttää niin en sellaista accouttia edes omista) Must on niin hauskaa, kun Josh ihan oikeesti päivittää sitä Facebookkia tosi ahkerasti :D
Pic from Facebook (https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pokes?notif_t=poke)
Välillä se postailee hassuja kuvia sen koirasta Sweeneystä. Se aina hengailee Joshin mukana studiolla. Hihi söpikset.

Odotan tulevaa iltaa jo niin innolla vaikka vähän väsyttääkin. Tänään on muutenkin melko kiireinen aikataulu, että toivottavasti ehditään ajoissa paikalle. Keikka alkaa onneksi kuitenkin vasta klo 19.30, mutta ovet avataan jo kuudelta. Jaiks tulee kiire!

No mutta kattellaan. Toivottavasti saan ikuistettua idolini edes muutamalla hyvällä otoksella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti