21. toukokuuta 2014

Tupareissa

Hups vähän venähti... Niin siis oltiin silloin lauantai-iltana vielä Evan tupareissa Itä-Hakkilassa.
Kuva by Eva
Oli taas jotenki hauska tutustua uusiin ihmisiin ja tietty viettää aikaa kavereiden kanssa. Vaikkakin tupa oli täynnä tuntemattomia ihmisiä, niin eikös Antti heti bongannut sieltä yhden vanhan tuttunsakkin. Jotenkin noilla miehillä tuntuu olevan aina niin hirvittävän suuret verkostot, ettei mihinkään voi mennä ilman että törmää tuttuihin :D

Itse kämppä oli ihan hirvittävän suloinen ja en oikein vieläkään tiedä onko se yksiö vai kaksio, kun siinä on sellainen parvi/yläkerta. Se yläkerta oli ainakin ihan superihana; kattoikkuna sängyn yläpuolella. Vähänkö romanttista! Mäki haluun.

Oon avautunut Evalle jo monta kuukautta kuinka kateellinen olen, kun hän pääsee muuttamaan ja sisustelemaan uutta kotiaan ja mä vielä edelleenkin haaveilen siitä omasta kodista. Haaveilen jopa siitä muuttamisesta, vaikka just sitähän kaikki ihmiset vihaa ehkä eniten :D Kaikki se tavaroiden pakkaaminen ja purkaminen voi olla tosi stressaavaa, mutta mä odotan jo innolla. Ihme sekopää.

Noh omasta asunnosta haaveillessani olen laatinut itselleni tulo-meno-taulukon. Olen laskeskellut siihen mihin kaikkeen mulla menee rahaa ja miten paljon rahaa tulee kuukaudessa. Olen hieman yllättynyt, että vielä ainakin toistaiseksi ollaan oltu joka kuukausi reippaasti plussan puolella. Säästöön vaan siis kaikki ylimääräinen! Siitä taulukosta näkee myös kivasti kuinka paljon meiän koiriin menee kuukaudessa rahaa ja varsinkin nyt tän vuoden puolella, kun ollaan ravattu eläinlääkärillä ties kuinka monta kertaa Romeon allergian takia. Onneksi senkin syy selvisi ja hoito on tehonnut.

Asioita missä vois alkaa helposti pihistelemään on ehdottomasti ruoka ja ylipäätään Prismassa tehdyt turhat ostokset. En ehkä kuitenkaan tarvitse enää jokaista alelaarista löytyvää leffaa tai jotain kivaa koriste-esinettä, koska se on niin kivan näköinen. No okei en nyt ihan holtittomasti osta turhaa tavaraa, mutta silti. Got the point. Herkkuja ei myöskään tarvi ostella joka viikonloppuna, kun kaapeista löytyy jo monta avattua karkki- tai keksilaatikkoa. Aloin myös sen verran pihistelemään, että lopetin Suuri Käsityölehden tilaamisen, mutta Cosmopolitanista en vielä raaskinut luopua :D Jotain hömppää sentään tarvii aina silloin tällöin lukea.

Mutta joo sellasta mä taas pohdin tällä kertaa. Pikku hiljaa, pikku hiljaa. Kyllä me vielä jonain päivänä päästään muuttamaan ja viettämään taas meidänkin tupareita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti