1. maaliskuuta 2012

Yhtä kaikki jokainen oksaa altansa sahaa

Näin taas unta Idolseista tai oikeestaan vaan Inasta, koska oon lukenu sen blogia ja fanitan sitä sen omaa tyyliään. Siinä unessa oli jotku ihan ihme seikkailu-urheilu-kilpailut ja kaikki kilpailijat oli asetettu joukkueisiin numeron perusteella. Mun numero oli 6 ja kun mä olin päässy yhen etapin läpi, niin vastassa oli mun joukkueen toinen osallinen. Mä kiipesin semmosta hullun jyrkkää sileetä kalliota pitkin ylös ja laskeuduin sellasta lumista mäkeä liukuen alas ja mä näin et ihminen jolla oli numero 6 paidassaan, oli Ina ja ku me nähtiin toisemme, me alettiin kiljua hulluna ja halattiin :D Weird. No sit herätyskello tietty pärähti soimaan.

Aamulla ku mä menin vessaan peilin eteen, mä huomasin, et mun naamassa oli ehkä mun elämäni suurin finni ja tuntu et puolet mun naamasta oli turvonnu. Olo oli kuin Rocky Balboalla Ivan Dragon voitettuaan.
Toivottavasti kaikki muut ei huomaa sitä yhtä hyvin ku mä tunnen sen. Tässä tarvitaan nyt kunnon naamiointi skillsejä. Ärsyttää vaan niiiiin sikana. Lauantaina pitäis olla taas mahtava päivä kaverin kans, mut tää finni pilaa kaiken >.<

Tää on niin kiva, ku aamulla on taas niin monta ajatusta mielessä.

Asiasta kolmanteen...
Päätettiin maanantaina ukon kanssa alottaa "kuntoon kesäksi 2012"- projekti. Eli luvassa ois ainaki kunnon kohotusta ja kiinteytystä. En panis yhtään pahatteeks jos parit vatsalihaksetki tulis mukavasti esiin kesän auringonottokelejä varten.
No alotettiin meiän projekti sit ihan perus kuntotestillä. Eli tyyliin monta vatsalihasliikettä jaksaa tehdä minuutissa jne.

Mun tulokset olivat seuraavanlaiset:
Vatsat: 29
Selät : 70
Punnerrukset: 9 (15 jos ei välitä asennon virheellisyydestä)

Eli siis aika surkeat. Ainaki vatsoja pystyn parantamaan huomattavasti, koska mun rytmi vähän kusahti siinä vaiheessa kun Osku rupes pyörimään siinä mun ympärillä. Selät sain mun mielestä ihan kohtuullisen hyvin tehtyä. On tainnu lumen lapiointi vaikuttaa vähän selkälihaksiinki. Punnerrukset meni ihan päin persettä. Kädet on aina ollu mun heikkous ja mä en vaan jaksa. Kaiken lisäksi huomautettakoon, että kyseessä oli siis naisten punnerrukset eli polvet koukussa.

Vähän nolottaa myöntää, mut mun lihakset on vieläkin ihan tuhottoman kipeet jo tosta pelkästä kuntotestistä :D MUTTA SE JOS MIKÄ MOTIVOI! Kokeilkaapa ;)

Että semmosta. Jatketaan!

P.S. CDON.comista saa nyt tilattua leffoja postikuluitta koodilla xYbtXjfB 23.03.2012 saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti