7. maaliskuuta 2012

Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa!

Päädyin taas jotenkin Nelly.comin sivuille ja jostain syystä selailen aina ekana kaikki kengät läpi. Must on tainnu kasvaa lievä kenkäfriikki...
No mut löysin sieltä nämä:
Ja mulle tuli mieleen mun kaverin lauantainen mekko ja nää ois ollu niiiiiin täydelliset sen kanssa. Näis on just tollai samal tavalla mustaa ja leopardikuosii ku siin mekossa :D Vai oisko se ollu sit liikaa... No en tiiä, mut nää on ihan sika kivan näköset. Toinen ois sit tietty ne Nellyn Leonit leobardikuvioilla.

Mä oon nyt joteski hurahtanu punaseen. Punaset korkkarit ois niin seksikkäät ja niin semmoset ihanat katseenvangitsijat. Ehkä mä vaan joteski tykkään, et asukokonaisuudessa ei tarvii olla paljoo mitään erikoista, mut sit se yks joku yyberweird yksityiskohta ni se asukokonaisuus on täydellinen. No mä ehkä saatoin pistää Members.comilta tilaukseen nämä:
O I just couldn't help myself.

Joteski niiiin somat ja voi olla vaik muuten ihan ankeena ja mustissa, mut sit nää kengät ♥
Nyt odotan vaan innolla, että ne tulee kotiin ja pääsen käyttämään niitä jossain.

Jos siellä ruutujen takana on yhtään samanlaista kenkäfriikkiä (tai jopa pahempaa) niin äkkiä klikkailemaan tätä banneria niin pääset käsiksi Nellyn uutuuksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti