7. kesäkuuta 2012

Musakkia ja fanitusta

Kerroinkin jo viime postauksessani, että sain eilen postissa erään tilaamani paketin ja tänään sain toisen. Paketit tulivat tällä kertaa EMP:stä ja CDON.comista.
EMP:stä tuli tämmöinen ihana paketti. Nähtiin aiemmin postissa uusi EMP-kuvasto, jossa oli Tenacious D kannessa. Mä oon fanittanu Tenacious D:tä jo varmaan kuus tai jopa seitsemän vuotta, kun mä näin ekaa kertaa sen enkelit ja demonit läppävideon :D Ja Jack Black on kans niin ihana paksukainen. Varsinki elokuvissa School of Rock ja Holiday. Yes I know, minä ja mun omituinen makuni. Tuon levyn lisäksi siinä tuli mukana joku DVD ja juliste. Hih hih.
Hikiset paksukaiset, jotka laulaa rivoja lauluja. Ja ne oikeesti laulaa ja soittaa tosi hyvin :O

No anyway, levyn lisäksi tilasin pari hassua T-paitaa. Toinen oli tietysti Tenacious D:n fanipaita. Ah niin ihana Sasquatch.
He is real!! hih hih hii. Toimii hyvin yöpaitana :)

Toinen ihana paita! Halinallet whee! Pidätte mua varmaan jo ihan sekopäänä, mut tää oli vaan jotenkin niin hellyyttävä, et oli ihan pakko saada se.

Ostin Antillekkin yllätykseksi paidan, mutta tämä olikin CDON.comista tilattu. Ja mies tykkäsi.

Mä oon aina pyrkiny tukemaan suomalaisia artisteja ja nyt ostinkin siis Heli Kajon esikoisalbumin. En ole vielä päässyt kuuntelemaan tätä, mutta pian! Tänään Heli Kajo oli muuten NRJ:n aamupoikien haastateltavana ja hän soittikin livenä ainakin pari uutta biisiään. Helillä on aivan ihana tyyli mikä kolahti muhun heti, kun kuulin sen ekaa kertaa Iholla-ohjelmassa. Ja mitä nyt oon ne muutamat biisit kuullu, niin sanotuksetkin on tosi omaperäisiä ja mielenkiintoisia. Tykkään!

No, mutta tässä oli tän kerran ostokset. Laitoin tänään taas pari uutta kun Krisu (prkl!) näytti H&M:n jotain alennuspaitulia ja enkös mä tietysti menny selailemaan kaikki ne alet läpi ja ostoskoriin lisääntyi jostain kumman syystä taas pari tuotetta :D

No onneksi ens palkassa tulee puolet lomarahoista, niin tuntuu hetken siltä, että ois ihana sikana massssiiiiii.

Nyt meen äkkii pistää pyykit kuivumaan ja sit pääsen tuon Heli Kajon kimppuun (olipas härskisti sanottu). Nighty night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti