23. elokuuta 2012

Inspiration lost

Nyt on jotenki tosi ankea fiilis. Mikään ei tunnu inspaavan, eikä jaksais keskittyy mihinkään. Tuntuu et lomastakin ois jo ikuisuus, vaikka siitä on hädin tuskin vasta kuukaus. Tekis mieli vaan painua sängyn pohjalle möhöämään ja löhöämään.

Antti tuli kotiin  viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Saatiin nauttia se yks vajaa päivä yhdessä kunnen taas tuli maanantai ja mun täytyi mennä töihin ja piti jättää mun elämäni miehet kotiin nukkumaan. Ärsyttävää. Onneks huomenna on taas perjantai ja ehditään tehdä viikonloppuna kaikkea kivaa.

Mä olen nyt henkisesti ja fyysisesti valmis luopumaan kesästä ja aloittaa syksyn uudet tuulet.
weheartit
Eihän syyskuuhun olekkaan enää kuin reilu viikko.

Syksyllä on taas monta asiaa, josta inspiroitua. On paljon uusia elokuvia, joita haluan nähdä ja joista kertoa myös täällä blogissa. Parin viikon päästä jännitetään Oskun ensimmäisiä koiranäyttelyitä. Minun kuuluisi olla siellä handlerina ja luulempa, että minua jännittää enemmän kuin Oskua :D Tosin en ota niitä koirien kauneuskilpailuja niin tosissani, joten minulla ei pitäisi olla mitään pelättävää.
 
Lisäksi pimeisiin syysiltoihin kuuluu myös ennen kaikkea Halloween. Olen jo käynyt eräänlaista galluppia kavereitteni kesken, että pidetäänkö juhlat tänäkin vuonna ja halukkaita oli monia. Juhlat siis pidetään ja olen enemmän kuin innoissani, kun pääsen taas järjestelemään jotain hauskaa tapahtumaa. Koitan aina keksiä jotain uutta, että kiinnostus juhliin pysyisi jatkossakin.
 
Halloweenistä selvittyä voi kai jo hyvillä mielin alkaa haaveilemaan joulusta. Minä vaan yksinkertaisesti olen niitä ihmisiä, jotka odottavat joulua kuin pikku lapset ja innostun siitäkin jo hyvissä ajoin. Lähinnä juuri sen tunnelman luomisen takia. Kynttilöitä ja jouluvaloja. Koristeita ja suklaata. Tykkään! Enkä muuten ole ainoa :D
 

Että semmosta. Koitan löytää taas inspiraationi, jotta pääsen kirjoittelemaan niistä sitten enempi tännekkin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti