21. elokuuta 2012

Wedge sneakers

Joku on taas keksinyt niinkin älyttömän muotivillityksen kuin korkolenkkarit. Ne näyttää siis ihan joltain skeittikengiltä yhdistettynä tarralenkkareihin ja korkeisiin korkoihin. Ilmeisesti tämä yhdistelmä viehättää, kun julkimot on näitä alkaneet jo käyttämään ihan viimeistä päivää.

Ekaa kertaa, kun näin nuo niin mietin, että hyi yök, miksi? Why, oh why? Kuka noita nyt muka käyttäis. Nehän on ihan karmivan näköset.

Mutta nyt niitä on hyppiny silmille ties missä verkkokauppojen mainoksissa ja olen joutunut vähän niinkuin väkisinkin tottumaan näkemääni. Ja ehkä vähän ihastumaankin....

Ja niin kävi, että taas erään verkkokaupan mainoksessa pomppasi esiin näitä korkolenkkareita ja erehdyin vilkuilemaan lisää moisia. Zalando.fistä löytyi tämmöiset suht siedettävän näköiset, no okei tosi söpöt, korkolenkkarit ja olen jo melkein valmis klikkaamaan nämä ostoskoriin. Just nämä ruskeat kenkulit olis varmasti ihanat syksyllä pillifarkkujen kera ja olishan se nyt aika jees kävellä salamyhkäisesti lenkkarit jalassa sen 8 senttiä pidempänä :D

Nämon vaan himpun verran liian kalliit ollakseen vain "ehkä-söpöt-ja-kivat jalassa".

Tuleekohan tämä korkolenkkarimuoti oikeasti villiintymään vielä Suomessakin vai kiitääkö se vain nopeasti ohi. Mitä veikkaatte?

2 kommenttia:

  1. En osaa arvioida miten muut näihin reagoivat, mutta itsehän tilasin right a way kun törmäsin kyseisiin korkkari-lenkkareihin boohoo.comin sivuilla! :D

    http://2.bp.blogspot.com/-kMsItAo8VSE/T-mxZjV1CvI/AAAAAAAADA0/PSeKw4oRRKo/s1600/korkkari_lenkkarit02.jpg

    Tuossa on omat beiget yksilöni ja voin kyllä vakuuttaa, että ovat kyllä olleet hintansa veroiset! Korkoa noissa ei ollut paljon, joten sopii hyvin arkikäyttöönkin ^^

    Nuo sunkin valkkaamat on kyllä äärimmäisen söpöt!

    VastaaPoista
  2. Ainii tosiaan, sun blogissahan oli kans juttua noista :D Mä aloin selailemaan jo ebayta, jos sieltä löytyis jotkut vieläkin hienommat yksilöt :D Taisin hurahtaa pahemman kerran.

    Mulla oli aikoinaan teininä sellaset vähän erilaiset paksupohjaiset lenkkarit, jotka olin ostanut Kiinasta. Ne oli sellaset super räikeen oranssikeltaiset ja ne oli kyllä parhaimmat kengät mitä mul on ikinä ollu :D Mä oon siis ihan siinä ja siinä, et ostanko nuo tuommoset wedget x)

    VastaaPoista