30. elokuuta 2012

That's who I am, enkä muuksi muutu.

Näitä kuvia on tietty joka blogissa, mut mä jäin koukkuun selailemaan nuita ja oli sit ihan pakko itekki postaa. Jotkut on tietty niin itsestäänselvyyksiä, kuin voi ja on :D





 




 



Varmaan aika paljon samoja kuin monella muullakin. Oon toisaalta aika ristiriitainenkin, niin näiden valitseminen oli suht hankalaa. Välillä oon hirvee masis ja sit taas välillä oon ihan super happy.
 
Mulla ois kauheesti kirjoteltavaa, mut en oo yhtään jaksanu saati ehtiny himassa laittaa konetta päälle ja alkaa kirjottamaan blogia. Tarttis taas pienen buustin jostain. No kyl mä syksyllä innostun taas löpisemään kaikenlaisesta turhasta ja mieltäpainavista asioista :D
 
Että sitä odotellessa sitten ;)
 
P.S jos kuvat hyppii minne sattuu ni syytän tätä bloggeria. Oli pikkusen ärsyttävää yrittää asetella niitä sillai kivasti tuonne tekstiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti