18. lokakuuta 2012

"Villi ehdotus. Pidetään bileet jo ens viikonloppuna :D"

Kiva kun kaverit odottaa meiän Halloween juhlia niin, että ne olis jo valmiita ilmestymään paikalle viikkoa aikasemmin. Mä sen sijaan oon ihan kauhuissani, että miten mun aika riittää kaikkeen. Naamiaisasut on vielä vaiheessa ja tarjoilut pitää keksiä ja olis kiva jotain koristeitakin vähän hankkia/tehdä. Mä tiedän, et monet niistä vieraista olis valmiita auttamaan koristeluissa yms., mut mä haluaisin joskus ihan oikeesti olla valmis jo ennen ku vieraat saapuu :D
halloween tarjoilu 2011

Viime vuonna(tuossa kuvassa oleva päivämäärä ei pidä paikkansa) meillä oli jo ihan hyvät setit. Tein ns. makeaksi kakuksi tuon käden. Ostin siis Punanaamiosta tuommosen irtokäden ja kuorrutin käärretortun tumman ruskeaksi värjätyllä marsipaanilla tai sokerimassalla. En nyt muista mitä siinä käytin. Jotain mitä kaapista sattui löytymään :D Sinne toiseen päähän kun levittelin vielä mansikkahilloa, niin se näytti tosi "sisälmykselliseltä". Kaikista paras oli vielä se, että Antilla on aina tuommonen ruskea huppari päällä, niin se näytti ihan siltä kuin siinä olisi Antin irti hakattu käsi tarjoiltavana :D Taina toi nuo ihanat suolaiset piirakat ja nekin menivät tosi hyvin kaupaksi. Lisäksi vielä Abelissa toi sinne tuon hauskan vihreän kinkkuvoileipäkakun. Sekin tais hävitä aika nopsasti. Tässä kuvassa näkyykin noita nakkipasteijoita, mitä aion tehdä taas tänäkin vuonna, mutta vaan muumion muodossa, kuten olen jo aiemmin esitellyt.

Parasta Halloween juhlissa on tietysti hauskat ryhmä kuvat :)
halloween naamiaiset 2010

Tämä kuva on vuodelta 2010. Meitä oli sillon jo ihan hyvä porukka. Nämä taisivatkin olla vasta meidän toiset Halloween naamiaiset, mutta kaikki olivat onneksi jo ihan täysillä mukana. Kuvan laatu on ihan kauhea, kun olin laittanut vanhan pokkarini rappuselle ajastimella kuvaamaan ja rappusessa ollut metallireuna heijasti kuvan ihan keltaiseksi. Yritin saada sitä muokattua vähän normaalimman väriseksi, mutta juuri tämän paremmaksi sitä kuvaa ei saa :D

halloween naamiaiset 2011

Tämä kuva on vuodelta 2011 ja näyttää jo paljon paremmalta. Tätä kuvaa ei sentään ole otettu enää rappuselta vaan ihan kunnon kolmijalalla. Porukkaakin on jonkun verran enemmän. Tunnistattekohan samat naamat? :D Koristeitakin oli sinä vuonna huomattavasti enemmän. Tytöt oli levitellyt tuota hämppiksen seittiä vähän joka paikkaan ja näköjään se on tarttunut mun takkiinkin tässä kuvassa.

Tänä vuonna kaikki ovat olleet niin salaperäisiä asujensa kanssa, että jännittää ihan mielettömästi, että jääköhän mun asuni nyt sitten liian yksinkertaiseksi. Noh sen näkee sitten. Pitää vaan muistaa ottaa se ryhmäkuva vielä jatkoksi tähän kollasiin.

Jokohan mä oon hölöttänyt taas ihan liikaa tästä Halloweenista. Sitä on vaan niin hauska fiilistellä :D
Kyllä sen varmaan jotkut harvat ja valitut ymmärtää.

Onhan tässä tapahtunut jo paljoa kaikkea muutakin. Sunnuntaina mentiin sitten Antin kanssa auttamaan Kristaa muutossa ja suoriuduttiinkin siitä ihan suht nopeasti. Oltiin paikalla joskus kympin aikaan ja päästiin lähtemään kotiin jo ennen kahta. Ei tarvinnut Oskunkaan olla montaa tuntia yksin kotona. Voi että, oli muuten kipeät lihakset seuraavana päivänä! Pitäis varmaan ihan tosissaan alottaa ihan oikeasti se kuntoileminen. Luovuin jo työmatkapyöräilystäkin.

Katottiin me sunnuntaina vielä se kuuluisa hyppykin.

Fiilisteltiin sitä jo sillon aikasemmin, kun se jouduttiin tuulien takia lykkäämään. Nyt katottiin se siitä nousuun lähdöstä asti. Vitsi miten pieneltä maapallo näyttääkään, kun reunat alko erottumaan jo sieltä reilun 30 kilometrin korkeudesta. Vähän kuumottais seisoa siinä kapselin reunalla ja kattella vaan hetki niitä maisemia. Hui ja hyi mua alko jo hirvittää se ku se alko pyörii ja olin ihan varma, et nyt se kuoli. Mut sit kaikki onnistu lopulta hyvin ja me ostettiin Felixin hypyn kunniaksi kaupasta 4-pack Red Bullia :D:D

Eipä tässä sitten sen kummempaa. Tein eilen Red Bull-tärinöissäni niin ahkerasti töitä, et tänään ehdin vähän kirjotellakin töitten lomassa. Hehhee. Koitan jossain vaiheessa saada kuvaa, siitä mun mekosta, jos vaikka saisin sen valmiikskin jossain välissä.

Mutta, kattellaan taas! Momo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti