1. joulukuuta 2013

Jotakin lämpöistä

Koko viikon oon vaan pessy pyykkiä. Joka päivä yks tai kaks koneellista. Ensimmäistä kertaa koskaan mun pyykkikori on täysin tyhjä ja voin hyvillä mielin lähteä maailmalle ja palata kotiin matkalaukullisen kanssa... pyykkiä :D

Nää päivät ennen lomalle lähtöä on ollu yhtä odottelua, mutta odotellessakin ehtii tehdä kaikenlaista. Kuten vaikka sukat. Haha. No olihan mun nyt pakko yhet villasukat neuloa talven kunniaks. Ostin Prismasta söpön väristä lankaa ja neuloin sen mukana tulleen ohjeen mukaiset sukat.

Okei ensinnäki se koko oli ihan liian suuri ja se kärkikavennus oli tyyliin luokkaa lapaset. Noh ei maha mittää. Aina oppii kaikkea uutta :D Jalkaan nuo sukat kuitenkin päätyivät ja toivottavasti saan pian riisua ne pois, kun lähdemme huomenna kohti lämpimämpiä ilmastoja.

En varmaan ehdi matkalta kirjotella mitään, ellei wlan yltä altaalle :D, mutta kunhan palaan ja saan kuvat siirrettyä koneelle, kerron varmasti taas kilometripostauksen matkastamme. Eipä mulla tässä oikeestaan muuta. Kohta häippästään Tainalle ja varmaan kokkaillaan jotain sapuskaa ja sit koitetaan saada unta vähän palloon, niin jaksetaan huomenna herätä ajoissa. Heh mua huvittaa, et huomenna aamulla me herätään tavalliseen tapaan maanantaiaamuun, mutta työpaikan sijaan suunnataankin lentokentälle :D voispa kaikki maanantait olla sellasia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti