5. toukokuuta 2012

Kiintiöviikonloppu

Tänään on ollut perus booring lauantai. Kai viikossa on se joku kiintiö, ku tuli jo vappuna riehuttua sen verran, ettei sit enää viikonloppuna ns. tarvi. Tai sit se, ku aina valittaa, ettei jaksa tehdä mitään ja nyt kerranki levätään, niin sit tekeeki mieli lähtee johki oikeen kunnolla rellestää. No mut kerranki näinki.

Ens viikonloppuna oiski taas tekemistä, kun Antilla on synttärit. Vois aineski leipoo kakun ja kutsuu kavereita syämään sitä. Viikonlopun jälkeen alkaaki sit kunnon rellestäminen, kun Antti on lupautunut järjestämään lanit ja tänne tulee jätkiä ympäri Suomea pelaamaan sitä kauan odotettua Diablo III:sta. Itehän olen siis töissä sillon, kun jätkät vaan pelailee täällä 24/7. Noh näkee sit kui mä jaksan :D

Tänään en oo siis tosiaan tehny just mitään. Olin viikolla melkein joka päivä ihan koomassa(siis väsynyt) ja nyt sitten nukuin melkein 12 tuntia putkeen. Tuntui joteski tosi ihanalta, kun ei enää väsyttäny. Mut en mä kuitenkaan jaksanu tehä mitään. Olin jo alottamassa semmosen korin tekemistä, minkä ohje oli siinä Marimekon Surrur kirjassa, mut en sit jaksanukkaan alkaa tekee sitä, vaan tein yhestä lakanan riekaleista Oskulle uuden lelun.
Kokeilin muuten huvikseni tollasta liukuvärjäys lakkausta kynsiin. Ne onnistu sillai ihan ok:sti.
Tein nämä ihan perus meikkisienellä ja töpöttelin suoraan kynnelle. Ne oli oikeesti ihan kivan näköset, mut sit ku mä laitoin niihin vielä semmosta viimeistely lakkaa ni se vähän niinku vei sitä liukuvärjäystä mukanaan ja ne melkein kokonaan pilalle. Mut sen verran helppoa ja kivaa oli, et kokeilen viel paljon kaikkii kivoi eri väriyhdistelmiä.

Sain tänään myös sen verran aikaseks, et pesin mun kengät. Ne oli meinaan Vapun jäljiltä jostain syystä aikas likaset. Jossain kuralätäköissä tullu taas käppäiltyä. Nyt ne on taas kuin uudet. Toivottavasti vaan kuivuvat maanantaiksi.
Muuten ollaanki vaan koko päivän katottu Cougar Townia maratonina. Niiiiiin ihana sarja. Saa nauraa niin paljon ja jostain syystä aina ku sitä kattoo, ni alkaa tekee mieli punaviiniä :D hmmm mistähän se johtuis. 
Yks mun ehdoton lemppari sarja! Toinen kausi alkaa ens tiistaina telkkarista, joten katsokaa ihmeessä.

Nyt painun Selviytyjiä katsomaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti