12. huhtikuuta 2013

Almost back in business

Tällä viikolla on ollut vähän sekavat ajatukset, niin en ole saanut mitään selkeätä tekstiä aikaiseksi. Ymmärtäähän sen, kaksi suru-uutista lyhyen ajan sisällä. Mutta en nyt halua alkaa masistelemaan, vaan koitan palauttaa blogiin taas vähän pirteämmän sävyn.

Alkuviikosta oli yllättävän mukavan jouluisa tunnelma, jos ei ajatella nyt sitä, että on huhtikuu.
Ulkona satoi siis ihan reippaasti lunta, vaikka vasta edellisellä viikolla oli meiänkin pihalta ehtinyt nurmikko tulla jo esiin.
Meiän chilit ei oikeen tykänny. Tänä vuonna Antti kasvattaa paljon Naga moricheja ja mulla on vaan kaks perus tavallista chiliä kasvamassa. Koitetaan tänä vuonna saada vähän parempaa satoa kuin edellisinä vuosina. Chilin kasvatus on yllättävän kivaa :D

Viikon sekavuuden takia mä en oo tehny oikeen mitään erikoista, mutta mä oon yrittäny aloittaa liikkumisen, että ei tule pyöräilykauden aloituskaan sitten ihan yllätyksenä. Eilen pyöräilin mukavat lämmittelyhiet kuntopyörällä ja venyttelin oikein kunnolla. Pyöräily sujui mukavasti Weedsiä kattellessa Netflixistä. Tein siinä vähän lihastreeniäkin Weedsin äärellä ja se alkoikin tuntua jo ihan mukavasti. Treenin jälkeen join elämäni ensimmäisen proteiinijuoman, mun ihka ensimmäisellä shakerillani :D

Ostettiin Prismasta suklaanmakuista superkallista proteiinijauhoa ja tein siitä kaakaota. Nams. En huomannu juuri mitään eroa tavallisen kaakaon ja proteiinijuoman välillä, joten imasin sen hetkessä massuuni :D

Treenin jälkeen mentiin saunaan ja saunan jälkeen laitoin vielä kasvonaamion, mutta kerron siitä kasvonaamiosta lisää erillisessä postauksessa.

Semmosta pient taas tällä kertaa. Mä koitan nyt vähän tsempata ja kirjotella vähän enemmän, kun kaikenlaisia tapahtumia alkaa taas pukkaamaan näin kevään saapuessa. Huomenna pikavisiitti Hulluille päiville ja illalla kaverin synttäreille. Sunnuntaina toivottavasti saan levätä :)

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti