13. huhtikuuta 2013

Mustanaamio torstai

Oon nyt viimeisen viiden viikon aikana kokeillu semmosta kasvonaamiota kuin Acne killer. Mulle on pari kertaa tullu Facebookissa sen mainos sinne sivubanneriin ja oon kelaillu ostavani sitä, mut vast sit ku sitä alko näkyy useammassa blogissa, niin oli pakko itekki kokeilla.

Se on siis semmoinen naamio, joka kirjaimellisesti sanottuna revitään irti kasvoista ja samalla pitäis lähteä kaikki epäpuhtaudet ja mustapäät sun muut siinä mukana.

Se repiminen on aika tuskaista, kun se naamio oikeesti jymähtää aika hyvin kiinni ihoon, mut se fiilis sen jälkeen on aika jännä. Sillai hyvällä tavalla jännä :D Naamassa tuntuu sen jälkeen semmonen kiva pikku kihelmöinti, ku pintaverenkierto lähtee käyntiin ja alkaa semmonen pien punoitus kasvoissa. Laitoin sen jälkeen vielä kosteuttavan kasvonaamion ja sen jälkeen iho oli super sileä ja pehmeä. Se mustanaamio poistaa ihan kivasti myös kuivunutta kuollutta ihoa, joten epäpuhtaudetkin vähenee huomattavasti.

Sen detox-kuurin jälkeen, mun naama on ollu paremmassa kunnossa, kuin koskaan ennen. Finnejä on tuskin enää ollenkaan ja vanhat punoittavat arvetkin on parantunut nopeasti naamion ansiosta. Tuossa mustanaamiossa pitäisi kuulemma olla jotain ihoa parantavia aineita, että tulehtuneet finnitkin pitäisi vaaleta heti ekan käytön jälkeen. Itse huomasin sen ainakin jo heti ekalla kerralla. Tuo naamio myös tuoksuu ihanan raikkaalle sitruunalle tai jollekkin vastaavalle, joten sen käyttö on miellyttävää, vaikkei se ehkä näytäkkään niin miellyttävälle.

Mulla ainakin oli hauskaa ilmehtiä mustanaamiona :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti