4. huhtikuuta 2014

Kesätossut

Hola! Oikein mukavaa ja aurinkoista perjantaita kaikille! Mä olen ainakin ihan äärimmäisen innoissani, että viimein on taas perjantai ja ennen kaikkea viikonloppu.
Tällä viikolla ollaan vähän taisteltu unenpuutteesta, kun ei vaan millään meinaa tulla uni tuntia aikaisemmin. Miten voikaan olla ihmiskeho niin tottunut johonkin tiettyyn minuuttiaikatauluun, että menee yhdestä muutoksesta noin pahasti sekaisin. Siis kun kelloja siirrettiin, jos joku ei tajunnu.

Syyttäkäämme siis tätä muutosta sillä....

"Mä tiedän, et mä olen pakannut jo monet kengät menemään myyntiin kirpparille, mutta...."
MÄ TILASIN NELLYSTÄ ITTELLENI UUDET SUPERSÖPÖT KENKULIT! hihihi. Tuon sanottuani Antti repesi nauramaan kun näytin sille, mitä mun mysteerinen postipakettini sisälsi. No en nyt väittäisi tätä aivan täysin heräteostokseksi, koska mä todella tarvitsen jotkut uudet kesä...tai sanotaan kevät kengät joita pystyy käyttämään myös sukkien kanssa, eikä silleen, että puolet sukasta paistaa kengistä ja luo aikaan kivan "tennissukat ja sandaalit" ilmiön. Siis niin kuin nuo mun H&M:n halppis kangastossut tekevät.

Nämon niin mun näköiset. Värikkäät ja....no värikkäät :D Tarviiko enempää sanoa.

Ei mulla oikeestaan muuta. Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti