3. kesäkuuta 2015

Friendship bracelet

Olen viimeaikoina vähän liikaakin innostunut tilailemaan lankoja suoraan Novitalta ja sen takia mulla onkin nyt sata ja ykstuhatta erilaista projektia kesken,
Mutta olen mä sentään jotain saanut aikaiseksikin, nimittäin innostuin tekemään näitä ihania, taas muotiinkin tulleita, ystävyysrannekkeita.
Ei muuta kun langat solmulle ja kampaan kiinni, kampa jalkojen väliin ja solmimaan. Alku meni vähän kankeesti ja ei meinannu millään tulla oikeanlaista, mutta sitten kun mä sen tajusin, ni johan alkoi sujumaan.
Ensalkuun pyöräytin heti kaks ranneketta. Ekaks tein tuon paksumman ja seuraavaan puolitin nuo langat ja syntyi tuo ohuempi yksilö. Eikös ookkin söpöjä! Ja näissä neon väreissä on kiva kesälläkin remuta, eikö :D

Ohjeita löytyy netistä varmasti pilvinpimein, mutta itse tein TÄMÄN sivuston ohjeiden mukaan. Superhelpot ja selkeät ohjeet. Neonlankoja löytyi mm. Novitan verkkokaupasta TÄÄLTÄ.

Iih tahtoo lisää näitä! Ranteet täyteen rannekkeita! Näiden alkuperäinen tarkoitus on kai vaihdella ystävien kanssa, mutta kai niitä voi itelleenkin tehdä. Mul on leikisti niin paljon kavereita -_-' heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti