20. heinäkuuta 2011

Pepsit

Oon saanu tänään yllättävän paljon aikaseks. Mul on nyt jostain tullu kauhee kurkkukipu/yskä ni oon vaan lähinnä löhöilly himassa heti ku oon päässy töistä kotiin. Ei siinä mitään, oon mä tehny jotain rakentavaakin, nimittäin oon tehny palapeliä :D 1000 palaista palapeliä, jonka ostin Lidlistä. Kaikkee sieltäki löytyy. Mut joo huomasin tänään, et meiän paprikapuissa, jos niitä ny puiksi voi sanoo, kasvaa jo muutama hassu möllykkä.






Ne on nimenomaan hassuja, kun ne on menny tollai kippuralle ja muutenki ihan epämuodostuneita. Näistä on siis tulossa semmosia suippopaprikoita, että siksi ne näyttää noin oudoilta...ainakin aluksi. Noi yhet näyttääkin ihan chileiltä. Niitä puita on muistaakseni neljä tai viisi ja ne nököttää tuossa pihalla.

No mutta, olen tänään siis korjannut keittiön laatikkoa ja ehtinyt hieman askartelemaankin. Tein itselleni hassut korvikset.

Oon just niin sellanen hamstraaja, että säästän kaiken "turhan" mistä voi mahdollisesti vielä joskus tehdä jotain. Elikkä löysin jostain askarteluhuoneen laatikoista vanhoja pullonkorkkeja. Halusin kokeilla tällaista tällä kertaa.

Mitäs tykkäätte? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti