1. syyskuuta 2012

Get Happy

Mä en haluais spämmiä näitä postauksia nyt hirveetä tahtia, mut mul on kerranki aikaa kirjotella ja kaikki on vielä toistaiseksi ihan tuoreessa muistissa.

Ollaan katottu Antin kanssa maratonina Housea DVD:ltä ja mä oon siis aivan yllättyny kui hyvä tuo seiska seasoni oikeesti on. Ja mä en oikeesti käsitä mistä ne käsikirjottajat oikeen repii noita ideoita kaikkii jaksoihin :D Harmittaa ku tietää, et enää yks tuotantokausi jäljellä :(
Kumpikohan on vaikeampaa Housen käsikirjoittajille; nuo kaikki erilaiset sairastapaukset vai tuo itse juoni?

Nyt mä oikeesti lopetan tän spämmäämisen, ku ollaan tänään menossa Antin kanssa taas leffaan. Tietysti vois välillä kirjottaa näitä juttuja jo valmiiks jemmaan ja sit julkaista myöhemmin, mut mä en vaan malta :D Että välillä näinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti