29. syyskuuta 2012

Askartelua helmillä

Kaikesta no-lifetyksestä huolimatta, ollaan päästy Antin kanssa ihan askartelun makuun. Ollaan oikeesti viimein aloitettu Antin suuritöisen naamiasasun rakentaminen, mutta mä en siltikään voi paljastaa vielä, että mikä se on, koska Antti haluaa pitää sen salaisuutena. Vaikkei tänne kauheesti tuttuja eksykkään. Mä olen myös itse yrittänyt päästä vähän askartelun makuun menemällä tuonne meiän hienoon askarteluhuoneeseen vaikka väkisin tekemään jotain.

No mä ajattelin aloittaa helpolla.
BubbleBobble
Ja rakentelin kunnon armeijan pieniä Bubble Bobbleja hama helmistä. Palauduin taas tarhaikäisen tasolle näitä tehdessäni :D Mutta se auttoi! Sain pienen inspiraation poikasen ja ajattelin aloittaa mun naamiaisasun kaavojen tekemisen tänään. Se on jo jotain!

Ainiin Oskuakin pitäis alkaa treenaamaan taas näyttelyitä varten. Ilmoitin Oskun Hyvinkäälle 13.10 Spanielliiton erkkareihin ja mulle tuli sähköpostissa eilen Oskun kilpailunumero.

Voi että, kun on taas niin jotenkin ylibuukattu olo vaikkei tässä varsinaisesti mitään mieletöntä hoppua vielä ole. Pimeys alkaa vaikuttaa energiatasoihin. Mistä tulikin mieleeni, että mun Kilometrikisan loppu tulos oli 952 km. Jee! Vaikka olinkin meiän työpaikkaryhmän 20., niin tuo on mulle suuri luku. Ja siis kyseessä on pelkästään työmatkoihin kulutettua pyöräilyä minun osaltani. Itse kisassahan siis voi merkata kaikkia ajamansa pyöräilykilometrinsa ylös, mutta mä en ole juurikaan vapaa-ajallani pyöräillyt. Ehkä pari kertaa kauppaan ja takas.

Että semmosta tällä kertaa. Etten jumittuis nyt enää koneelle, niin painun askarteluhuoneeseen tekemään jonkin näköistä toimintasuunnitelmaa.

Heipsan!

2 kommenttia:

  1. Jee! ihania hamahelmiä!! :)

    VastaaPoista
  2. Ne on kyllä yllättävän hauskoja iästä riippumatta :D

    VastaaPoista