29. joulukuuta 2012

Toivottuja lahjoja

Vielä ehtii höpöttää joulusta. Tänä jouluna mä en keksinyt juuri mitään mitä haluaisin ihan oikeasti joululahjaksi, mutta silti sain kaiken mitä halusin :D En siis olis voinut keksiä itse mitään parempaa.

Toivoin jo viime jouluna sellaista aitoa jumpinia/one pieceä, mutta en sitä saanut ja toisaalta tein itse ihan kelpo jumpinin, etten enää olisi sitä aitoa kallista tarvinnutkaan. Salaa toivoin kuitenkin saavani sen vielä tänä vuonna, mutta sainkin jotain paljon söpömpää.
DSC_0041
Antin porukat oli ostanut mulle ja Ainolle tällaiset ihanat vaaleanpunaiset nallehaalarit. Siinä on korvat hupussa!! Iih paljon enemmän mun näköinen kun siinä on korvat :D Tää voittaa ne kalliit jumpinit mennen tullen.
DSC_0043
Anttikin sai oman haalarinsa, mutta se oli vaan sellainen koko musta. Hihih nyt meillä on molemmilla ihanat supermukavat kotioloasut. Anttikin jopa ihan oikeasti käyttää sitä ja se on super söpö! hih. Käytiin Joulupäivänä syömässä Antin mummilla vähän lisää kinkkua ja laatikoita ja sain nuo ihanat villasukat. Sain vielä parit ihanan väriset lapaset ja Anttikin sai parit villasukat ja lapaset. Antin mummi on niin ihana kun se jaksaa aina tehdä meille villasukkia ja lapasia, koska niitä kyllä tulee käytettyä ihan kulumispisteeseen asti.
DSC_0039
Antilta mä sain tuon ihanan Fjällravenin Kånken repun. Nämä reput on ollut nyt viime vuosina tosi kovaa huutia ja niitä näkyykin melkein kaikilla, mutta halusin silti omankin, Oon oikeastaan jo tosi pitkään halunnut tällaisen repun, mutta en ole raaskinut sellaista ostaa.
DSC_0040
Itseasiassa olin jo parisen vuotta sitten ostamassa oikean Kånken repun, mutta se oli silloiselle budjetilleni liian kallis, joten ostin vain tuon mini Kånkenin :D Se on kyllä ollut ihan maailman paras reppu, mutta sinne ei meinaa ihan kaikki tavarat mahtua. Esim. eväät töihin ei meinaa oikein mahtua tuohon miniin ja lisäksi, mun Samsung tabletti ei myöskään meinaa mahtua tuohon kunnolla. Nyt mulla on onneks iiihana oikea "jätti" Kånken reppu ja mun pitää saada se kulutettua äkkiä semmoseks nuhjuseks, ettei se olis noin kankeen näkönen :D
DSC_0056
Antilta sain vielä tuon Anna Puun levyn, koska mulla on jo kaikki muut sen levyt ja Anna Puu on vaan niin ihana. Valtulta eli siis veljeltäni sain tuon Kaksin karkuteillä 3D Bluerayn. Se on ihana leffa ja se oli pakko saada 3D:nä kun siinä lopussa on se ihana lyhty kohtaus, joka on vaan niin ihanan näköinen 3D:nä.
Nuo 3D Bluerayt on vaan ihan sairaan kalliita, niin niitä ei tuu ihan kauheesti osteltua, vaikka meillä onkin 3D töllö ja siihen kuuluvat lasit. Toivottavasti niidenkin hinta laskee vielä joskus.
DSC_0055
Mutsilta sain tuon ihanan Lumenen Berry Delicious Skin-setin ja vähän suklaatakin. Lisäksi saatiin sellanen jättimäinen herkkukori ja ties mitä sukkia ja rukkasia siinäkin säkissä oli mitä saatiin. Antin mutsiltakin sain semmoisia ihania Dermosilin minituubeja eri käsirasvoja ja se yksi tyrnimarjan tuoksuinen käsirasva on niin ihanan tuoksuinen, että olenkin kuljetellut sitä aina mukanani ja rasvaillut kuivia kätösiäni aina tilaisuuden tullen.

Kaikkea ihanaa tosiaan saatiin taas vaikka mitään en osannutkaan toivoa. Ollaan siis oltu kilttejä tänäkin vuonna ;D Tähän loppuun vielä onnellinen Laura.
DSC_0054
Tämä kuva vois olla semmonen Naked Truth-kuva, kun oon just tullut suihkusta ja naama on kalpea ja näppyinen. Hymy ei silti hyydy koskaan :)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi2/1/13 12:01

    Todella mukava blogi sulla :-) Ihania varsinkin nuo kaikki itse tehdyt asut, leivonnaiset ja muut mukavat.

    VastaaPoista