30. tammikuuta 2013

11 faktaa, 11 vastausta

Nyt ei oo viimeaikoina oikein hotsittanu kirjotella yhtään mitään, yhtään mistään tänne blogiin, mutta sain Esteliltä taas haasteen, joten sen verran vaivaudun nyt kirjottelemaan edes.

Säännöt ovatkin jo tutut; 11 asiaa itsestäni, 11 vastausta haastajan kysymyksiin, 11 uutta kysymystä ja 11 uutta haastettavaa. Skippaan nyt nuo uudet kyssät ja haastettavat ja teen vaan tämän ns. oman osuuteni.

11 faktaa meikästä:

1. Mulla tuli 28.1 viisi vuotta täyteen töissä samassa firmassa. Muistan tuon tarkan päivämäärän siksi, että mulla oli 27. päivä synttärit.
005

2. Mulla oli nuorena tosi monta erilaista tyyliä. En oo vieläkään oikeen löytäny omaa tyyliä ja sen takia tuleekin välillä ostettua ihan vääränlaisia vaatteita :D
kollaasi 1kollaasi 2

3. Mä rakastan kaikenlaisia reality tv-ohjelmia. Must on niin ihanaa analysoida niitä ihmisiä vaikken tosiasassa tiedä niistä juuri mitään. Salaa itekki haaveilen olevani joku tyyliin America's next top model tai seuraava BB-Laura :D Onks muuten Big Brotherissa ollu viel yhtään Lauraa?

4. Mulla on ihan kauheesti leffoja ja kirjoja, koska mun on vaan ihan pakko ollu saada ne, mut jostain syystä suuri osa niistä on vielä lukematta ja kattomatta.

5. Meille tulee Antin kanssa maaliskuussa 7 vuotta yhdessä oloa täyteen.
1992358
Minä, Ellu, Antti ja Esko
Tämä kuva on ensimmäinen kuva, jossa me ollaan samassa kuvassa Antin kanssa. Me ei oltais ehkä koskaan tavattu, jos ei me oltais Ellun kanssa tutustuttu Eskoon riparilla ja Esko ei olis ollu ihastunu Elluun ja me ei oltais lähetty ns. tuplatreffeille. Oon siitä ikuisesti kiitollinen Eskolle. Eskon muistoa kunnioittaen <3

6. Mun lapsuuden haaveammatti oli kampaaja tai sisustussuunnittelija. Vaihdoin mun huoneen järjestystä varmaan kerran kuussa ja leikkelin barbien hiuksia. Eipä musta tullu kumpaakaan.

7. Oon enemmän talvi- kuin kesäihminen. Mä vihaan hikoilemista! Ehkä sen takia mä en tykkää käydä salillakaan :D

8. En tykkää olla huomion keskipiste. Konfirmaatiojuhlat ja lakkiaiset sun muut valmistujaiset ahdisti mua ihan sikana. En varmaan koskaan tule astelemaan alttarille :D Piipahdan vaan sit joku kaunis päivä maistraatissa ja karkaan häämatkalle xD hihhih.

9. Oon tosi huono sanomaan ei. Mulle voi myydä vaik mitä roinaa puhelimitse ja ostan se satavarmasti :D

10. Mä en kestä, jos mulla on liian pitkät kynnet. Ne on tosi epäkäytännölliset, kun askarrellessa ne kuitenkin lohkeilee yms. En muutenkaan pidä semmosia kotkan kynsiä kauheen tyylikkäänä.

11. Mun lempparikukka on neilikka. Neilikka1

11 vastausta:
(nyt oli kyllä haastavat kysymykset)

1. Mainitse viisi tärkeintä ihmistä, tavaraa ja tavoitetta/unelmaa.
Tärkeimmät ihmiset on tietty iskä ja äiskä, veljeni Valtu ja Antti ja Krista. Tärkeimmät tavarat ovat ...hmm... läppäri (siellä on paaaaaaljon vanhoja kuvia. Pitäis varmaan tallentaa ne johki levylle), kännykkä, digiboksi xD, hiusharja ja hammasharja. Viisi tärkeintä tavoitetta/unelmaa ovat ura, perhe, reppureissailu, oma kämppä ja hmmm....hyvä kunto/terveys :)


2. 15 edellä mainitusta asiasta, mistä viidestä olisit valmis luopumaan jos olisi pakko?
No höh. Varmaan kaikesta materiasta...paitsi hammasharjasta :D urakaan ei ole niin tärkeä, kunhan on tärkeimmät ihmiset lähellä.


3. Keikalle, klubille vai pubiin viettämään iltaa?
Krisun kanssa lähetään tietty klubeihin/baareihin tanssimaan, mutta Antin kanssa käyään enemmin keikoilla.


4. Kivijalkaliikkeet vai nettishoppailu?
Viimeaikoina oon ollu niin laiska, että on tullu selailtua vaan nettikauppoja, mutta shoppailu on kyllä parasta terapiaa kaverin kanssa ja kun pääsee hypistelemään kaikkea :D


5. Mainitse kolme parasta nettikauppaa.
CDON.com, H&M ja Peten koirantarvike :D:D


6. Käy tsekkaamassa horoskooppisi TÄÄLTÄ. Mitä horoskooppisi sanoo, pitääkö se paikkansa? Miksi/miksi ei?
Vesimies:Jokin ihmeellinen pieni onnenpotku osuu tiellesi. Sinun kannattaa varmaan olla siitä melkoisen hiljaa, sillä lähelläsi on myös harvinaisen kateellinen tyyppi. 
En oo ainakaan vielä kokenut mitään suurta onnenpotkua :) Normipäivä.


7. Paras lahjaidea kaverille/poika-/tyttöystävälle?
Ostin Antille joululahjaks sellasen söpön mini ruuvinvääntimen. Se oli siitä niin hipoissaan, että se on ihan innoissaan ettiny kaikki roikkuvat keittiönkaapit ja löysät laatikon kahvat, että se vaan pääsee käyttämään sitä :D Toimii!


8. Ehdoton luottotuote/-palvelu?
Ei mulla oikein oo mitään luottotuotetta/palvelua, ku vaihtelen kaikkia niin usein


9. Mitä tuotetta/palvelua et missään nimessä suosittelisi kenellekään (kampaamo, kosmetiikka, ravintola yms)?
Jaa-a enpä tiiä. Varmaan H&M:n kynsilakkaa en suosittelis, kun sen poistaminen kynsilakanpoistoaineella on niin hankalaa. Se vaan levii. Ne on kyl silti ihanan värisiä :D


10. Mikäli sinulla olisi oma tv-show olisiko se keskustelu-, sisustus-, reality-, muodonmuutos- vai ruokaohjelma (ei välttämättä tarvitse olla mikään edellä mainittu, saa keksiä osuvammankin)?
Varmaan joku kokkishow, vaikken siis osaa tehäkkää mitää erikoista :D ipanana tuli leikittyä aina "Meidän keittiötä".


11. Typerin muoti-ilmiö?
No nyt on muodissa sellasia kangastakkeja, missä on nahkahihat. Mä en syty sille tyylille yhtään. Katotaako ku kohta oon itekki ostamassa sellasen :D no ei kai.

Tulikohan täs nyt mitään uutta tietoa? En haasta tällä kertaa ketään. Edellisen haasteen voi lukea TÄÄLTÄ.

P.S. iPad Mini still on sale! Parhaimmillaan -20%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti