15. tammikuuta 2013

Ale-shoppailua

En jaksanut raahautua aleshoppailemaan kauppojen ryysikseen, vaan suoritin sen verkkokauppojen kautta. Tai ainakin yhden verkkokaupan, nimittäin H&M:n sivuilta löytyi kivasti klikkailtavaa ostoskoriin :D
DSC_0005
En voinut vastustaa näitä kenkiä, kun ne maksoi vain 15 euroa. Iih niin söpöt ja hyvät jalassa. Yllättävän mukavat ollakseen nuinkin korkeat. Sitten kun osaisin vielä koota jonkun asukokonaisuuden näiden ympärille. Kevättä odotellessa. Näissä on meinaan supersileä pohja.
DSC_0018DSC_0015
Eikö muka ole söpöt!? Siel oli muistaakseni jäljellä enää 37 kokoja ja mä otin riskillä ne vaikka mun koko on just sen 37,5. Ne sopii ihan täydellisesti ja varmaan siks ne tuntuuki niin mukavalta jalassa. Ja nuissa naruissakin on niin söpöt pikku tasselit.
DSC_0044
Krisulla oli, viimeks kun tavattiin, ihanan näköinen neule ja mä satuin bongaamaan sen saman sieltä H&M:n aleista. Mun oli sit ihan pakko ostaa se sama, mut en kehdannu ostaa saman väristä, niin otin sit tommosen beigen. Krisun neule oli ihanan sininen, mut se sopiki sille paljon paremmin ku mulle :) Toi neule on ihan supermukava. Voiski laittaa sen heti huomenna töihin!
DSC_0145
Mua joteski houkutti se H&M:n iso vaalea karvalaukku, mut mä en sit kuiteskaan raaskinu ostaa sitä vaan tyydyin tähän pikkulaukkuun. Tuo pikkulaukku tais olla kympin. En osaa yhdistää sitä isoa karvalaukkua mihinkään, mut tää pikkulaukku menee just vaikka ton neuleen kanssa. Söpö sekin. Tykkään! Se iso ois nyt näköjään vaan kympin. Ehkä mun pitää sittenki pistää se tilaukseen :DD Hohhohoo.
DSC_0146
Sit löyty viel tuommonen söpö paituli. Siitä oli muistaakseni enää vaan isompia kokoja jäljellä, mut ostin sen silti, kun se oli vaan femman ja toi malli sopii ollakkin vähän löllö. Se sopii just jees niitten mun avaruuspöksyjen kanssa :D

Olin tilannu viel jonkun topinkin, mut en kuollaksenikaan muista, että mimmosen :D Se jäi jälkkäriin (jälkitoimitukseen), ni se tulee joskus myöhemmin. Se oli varmaan se yks yöpaita...hmmm.

Mä oon jotenki koukuttunu tohon H&M:n verkkokauppaan, vaikka mua ärsyttää ehkä eniten sen pitkät toimitusajat ja suuret toimitukulut. CDON.comissa on paljon halvemmat toimituskulut ja toimitusaikakin on usein vaan pari päivää. Fanitan myös CDON.comia ihan kybällä. Mut jostain syystä kuitenki H&M:n verkkokaupasta löytää ihan sika paljon helpommin kaikkee kivaa, kun paikan päältä.
DSC_0012
Osku toimi taas avustajana kuvailuissani :D Se niin tykkää olla aina mukana, mitä ikinä teenkin.
DSC_0033
Välillä se vaan on ihan totaalinen sekopää :D
DSC_0010
Mutta sekoilukin vie yllättävän nopeasti voimat.

Tänään oli muuten palkkapäivä. Alkoikin tili pikku hiljaa kaikua tyhjyyttään :D Suunnistin taas heti verkkokauppoihin ja pistin tilaukseen TRIMMAUSPÖYDÄN! Ei vitsi mä odotan innolla, et pääsen trimmailemaan Oskua semmosella kunnon pöydällä, eikä vaan tuossa lattialla pyöriessä. Oskun olis muutenkin jo aika opetella nätisti paikallaan seisomista, niin ei menis meiänkään kasvattajalta aina hermot näyttelytrimmiä tehdessä.

Ja, että saatais taas päivän koirakiintiö täytettyä, niin mepäs saadaankin Oskulle kaveri pariksi päivää. Meinaan Oskun sisko Stella tulee meille pariksi päivää hoitoon, kun Johanna tekee pitkää päivää töissä. Me viedään sitten maanantaina molemmat koirut lonkkakuvauksiin ja pidetään huoli, että molemmat koirat tokenee turvallisessa ympäristössä. Odotan innolla, koska ekaa kertaa koskaan pääsen hoitamaan kahta koiraa samaan aikaan :D Jänskäää!

Semmosta taas tällä kertaa. Mun muuten tekis taas hirveesti mieli tehä joku kiva DIY-juttu. Mitähän sitä keksis.....no, mut nyt nukkumaan. Ööt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti