16. tammikuuta 2013

Trimmausta

Tokaisin eilen, että pääsin heti tuhlailun makuun ja tilasin itselleni oman trimmauspöydän.
DSC_0001
Noh käytiin tänään hakemassa se postista. Erittäin hyvää palvelua sanoisin :D

Mä oon tosiaan tähän asti trimmaillu Oskua mun pikkupikku saksillani tuossa olkkarin matolla telkkua kattellessa. Voitte siis vaan kuvitella kuinka sitä karvaa on sitten löytynyt ties mistä nurkista sun muista. Vimeks just jynssäsin imurilla siitä matosta kaikki karvat ja siihen jynssäämiseen meni joku puol tuntia...vähintään!
DSC_0002
Nyt kun mulla on tuo superhieno pöytä, niin voin trimmailla Oskua vaikka kylppärissä ja saan helposti lakastua ne karvat pois sieltä. Eikä tuu enää selkä kipeeks kun voi seistä suorassa Oskua trimmailessa. Niillä mun pikkusilla saksillani kun menee joku pari tuntia trimmata koko Osku. Semmoset hyvät trimmaussakset maksaa yhtäpaljon ku tuo pöytä :D Mutta nyt kun trimmauksen pitäisi sujua huomattavasti helpommin, niin voin napsia Oskun turkkia aina vähän väliä, niin ei tarvi leikata niin paljoa kerralla. Jep jep.

Tämä hieno trimmauspöytä löytyi PetenKoiratarvike.comista ja se oli vieläpä -20% alennuksessa. Pitääpä joskus tilata sieltä vielä jotain muuta roinaa, kun tuo toimitus oli noin hirmuisen nopia. Kaiken lisäksi vielä yli 39 euron ostoksista saa toimituskulut ilmaiseksi. Aivan mahtavaa! Voiskin seuraavaks tilata parit hihnat ja ehkä jonkun kivan pannankin. Nyt aineski tartteisin semmosen lenkkeilyhihnan, jonka sais joteski vyötärölle kiinni. Se ois just jees. Kohta ne mun rahat on taas huvenneet...

Ei mulla muuta. Nyt meen kattoo L.A Inkiä Jimiltä. Oon taas ihan koukussa siihen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti