17. tammikuuta 2014

Blogi haaste: 11 faktaa ja kysymystä

Sain blogini historian kolmannen blogihaasteen! Tällä kertaa haaste tuli blogista Goodbye bad feeling.

Edelliset blogihaasteeni voi lukaista täältä ja täältä.
´
Säännöt ovat siis seuraavat:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

Kiva, että mutkin huomioitiin :)

Noniin, on aika iskeä faktat pöytään eli:

1. Mä tykkään ihan hirmuisesti pelata kaikkia pelejä, mut en pysty pelaamaan pleikkapelejä kauheen pitkään, koska mulle tulee ihan hirveen huono olo. En tiedä mistä johtuu, mut kai se jotenki liittyy silmiin ja tasapainoelimeen :S
Weheartit
2.  Pienenä ku mä katoin monta kertaa Simpson maratonia nauhalta, niin siinä yhdessä jaksossa Homer kysyy jumalalta, että "mikä on elämän tarkoitus?". Sitten se jumala on just vastaamassa siihen, mut se jakso loppuu kesken sen vastauksen. Mä sit pikku tyttönä rupesin hirveesti kelailee, että mikähän se elämän tarkoitus sit on ja mä päätin, et elämän tarkoitus on tietysti perheen perustaminen ja suvun jatkaminen. Eihän nyt ihminen saa kuolla sukupuuttoon xD

3. Siitä lähtien mun elämän tavoite on ollut perheen perustaminen. Salaa haluaisin iiiison perheen, koska mulla ei ollu ku isoveli, eikä siitäkään ollu leikkikaveriks, ku se vaan aina kiusas mua :D

4. Mut mä en oo lapsi-ihminen. Eli mä en oo hyvä lapsien kanssa. Ainakaan tuntemattomien lapsien. Sen sijaan oon vaan lapsellinen ihminen.

5. Olin nuorempana tosi huolellinen rahankäytöstä, mut sit ku ehdin olla jo muutaman vuoden töissä, niin mun rahankäytöstä on tullu aika holtitonta :D Mä en myöskään oo niin tarkka siitä, et jos tarjoon jollekkin jotain ja sen pitäis maksaa takas, niin mä unohdan sellaset aika äkkiä. Viimekski Taina sano, et se on velkaa mulle jotain, mut mä vaan sanoin et "et ois muistuttanu :D". Rahasta on turha stressata.

6. Haluaisin lukea enemmän kirjoja, mutta jostain syystä aina kun yritän lukea jotain, niin silmäluomet alkaa luppaamaan. Olen siis todella hidas lukemaan kokonaisen kirjan, toisin kun kaveri joka lukee paksummankin opuksen parissa päivässä.


7. Mä haluaisin ostaa mun pyörään semmosen koirakärryn ja lähtee pyöräilemään ympäri Suomea koirien kanssa ja nukkua jossain teltassa. Kuis siistii!

8. Mä haluaisin luoda jonkun brändin. Joku mistä mut muistetaan vielä sittenkin kun mua ei enää oo.

9. Mä en juo kahvia. Must tuntuu et mulla alkais sellaset pärinät, et parempi jättää juomatta :D Mua ihan hirvittää, ku näkee nuorempienkin tyttösten kävelen tuolla Starbucksin kupposet kädessään, ihan vaan koska se on niin cool. Teetä sen sijaan juon ja uskokaa tai älkää, niin sekin pistää pikkasen pärisee :D Must tulee ihan hirvee Duracel-pupu kaikist tommosist.

10. Mä pelkään lääkäreitä. En tiedä mihin se juontaa juurensa, mut lääkäriin en hevillä lähde. Hammaslääkäri on ihan eri asia. Sinne meen yleensä mielellään, koska ois ihan kauheeta edes ajatella, että suussa ei olis kaikki kunnossa. Oon ehkä vähän outo :D

11. Rakastan juhlien järjestämistä, koska mulla on aina niin paljon ideoita, joita mä haluan päästä toteuttamaan ja kokeilemaan. Mutta itse juhlapäivän lähestyessä iskee niin kaamee stressi, että toivoisin niiden olevan jo ohi.

Sitten haastajan kysymykset minulle:

1. Mistä haaveilet?
Omasta kodista. Siis ihan omasta kodista. Nyt ku asutaan vuokralla, niin en uskalla edes sisustamaan ruveta, kun odotan vaan sitä omaa kotia, missä voin tehdä kaikesta ihan oman näkösen.

2. Jos saisit toivoa ihan mitä vaan, joka toteutuisi, mitä toivoisit?
Että me löydettäis ihan täydellinen kämppä jostain kavereiden läheltä :D
 
3. Paras elokuva?
Forrest Gump.... okei jos se on liian klisee, niin sit Big Fish <3
 
4. Suosikki lomakohde?
Kyllä se vaan taitaa olla Thaimaa. Siellä on vaan niin ihanan iloisia ja hymyileviä ihmisiä ja ruoka on taivaallisen hyvää.
 
5. Mitä odotat vuodelta 2014?
Jotain muutosta, mielellään muuttoa ;) ja sit tietysti Tainan ja Jessen häitä!
 
6. Miksi aloit kirjottamaan blogia?
Halusin kirjoittaa kaikenmaailman käsitöistä ja askarteluista, että tämä blogi vois samalla motivoida mua tekemään kaiken kans loppuun :D Mut aika äkkiä halusin kirjottaa myös kaikesta muusta ja tästä tuli vähän tällainen päiväkirjamainen. Ei se mitään, ku tykkään ite lukea jälkikäteen mitä esim. vuos sitten tähän aikaan on tapahtunu :)
 
7. Esine mitä ilman et voisi elää? (Ei tähänkään puhelinta, avaimia tai tietokonetta)
Vähän tyhmä vastaus, mutta hammasharja. En voisi kuvitellakkaan meneväni nukkumaan ilman hampaiden pesua :D
 
8. Paras herkku?
Vesimeloni. Se maistuu aina, mutta vaarana on hirmuinen vesimeloniähky! I just can't stop eating...
 
9. Lapsuuden haaveammatti?
Sisustussuunnittelija tai kampaaja. Johtuu varmaan siitä, kun leikittiin pienenä tooooosi paljon barbeilla :D Rakennettiin niille aina himmeet asunnot videokaseteista ja niitä ei tietenkään koskaan saanu siivota pois, kun leikit oli vielä kesken. Haha. Tein niille Barbeille myös paljon kampauksia, niin siiitä varmasti tuo kampaaja haaveammatti.
 
10. Mitkä piirteet ovat huonoja ihmisessä?
Liiallinen mustasukkaisuus, kateus ja ahneus.
 
11. Keräiletkö jotain? Mitä?
En mitään fiksua. Olen kyllä kova tyttö hamstraamaan kaikkea roinaa. Jos jotain pitää mainita, niin keräilen mangaa ja elokuvasarjoja.

Ja sitten vielä 11 (hölmöä) kysymystä seuraaville uhreille:

1. Mikä olisi mielestäsi maailman paras ammatti?
2. Minkä merkkinen puhelin sinulla on?
3. Milloin aloitit ensimmäistä kertaa bloggaamisen?
4. Playstation vai Xbox vai Nintendo?
5. Oletko merkkiuskollinen? Esim. Apple (pitää ostaa iPhone, iPad, iPod...)
6. Uskotko, että tulevaisuudessa vielä ihan oikeasti kehitetään lentäviä autoja? :D
7. Minkä muun kielen, kuin äidinkielen, haluaisit osata täydellisesti?
8. Kumpi on parempi juhlapyhä; Joulu vai Juhannus?
9. Mikä on lempparihedelmäsi?
10. Onko sinulla jotain tavoitetta elämässäsi?
11. Uskotko karmaan?

Tähän haasteeseen saa tietysti vastata kaikki halukkaat, mutta meikä haastaa nyt ainakin seuraavat:
Kamalan kiva
Frozen Black Rose
Mikkoakin kiinnostaa
Dear
Fat Ass Housewife

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti