6. tammikuuta 2014

Sekaisin päivistä

En ole varmaan ainoa joka on ollut ihan sekaisin päivistä. Viime viikko oli käytännössä tämännäköinen; maanantai, perjantai(uudenvuoden aatto), sunnuntai, maanantai, perjantai, lauantai, lauantai ja tänään maanantaina on taas käytännössä sunnuntai. Jotkut onnekkaat ovat tietysti olleet viimeiset kaks viikkoa lomalla, mutta me jotkut ollaan käyty töissäkin.

Nojoo, mutta asiaan. Mun uusi vuosi 2014 ei oo käynnistyny kauheen hohdokkaasti. Mitään lupauksia en ole uskaltanut tehdä, mutta haaveissa olis tietty vaikka jokin uusi harrastus. Löysin lauantaina mutsilla käydessäni mun vanhasta huoneestani sähköurut, jonka sain joskus pikkusena joululahjaksi. En koskaan oppinut soittamaan sitä Kissanpolkkaa enempää, mutta olis kyllä hienoa osata oikeesti soittaa jotain soitinta. Kitaran ostoakin olen tässä jo jonkun aikaa miettinyt. Sen vois aina raahata mökille ja soitella ja lauleskella nuotion ääressä kavereiden kesken..... tai no ehkä ei. Mut jotain mielenkiintoista tähän elämään olis nyt kiva saada.

Ehkä mä vaan stressaan, kun mutsi kysyi, että mitäs mä aion tehdä mun synttärinä. "Onhan se sentään jo neljännes vuosisata, mikä tulee täyteen." Voi herrasjestas. Tasan kolmen viikon päästä meikä täyttää jo 25 vuotta, eikä mul oo minkäänlaista hinkua järjestää mitään megalomaanisia kekkereitä. Eikä yhtään lohduta miettiä, että mitä kaikkea mä oon tän ensimmäisen vuosisataneljänneksen aikana saanut aikaan. Vastaus: En paljoo mitään. Siispä salaa odotan vuoden 2014 olevan jonkun uuden elämän alku :D Ei kerrota kellee.


Eipä mulla oikeestaan mitään oikeeta asiaa ollut taas tälläkään kertaa. Täytynee palata sen oikean ja hohdokkaamman elämän pariin eli siis Simsiin, jossa mun hahmoni valmistu just yliopistosta tieteen parista ja meni naimisiinkin ja silläkin itseasiassa taitaa olla kohta synttärit ja siitä tulee aikuinen :D Hehe, Antti ei oikein arvostanu, ku sanoin meneväni taas mun paremman elämän pariin.

Njoo, palaillaan taas.

P.S. Mun simsi on kasvisim, ni siks se on tollanen vihree :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti