10. maaliskuuta 2011

shoppailua verkossa

Kevään kunnon kohotus-projektin innoittamana eksyin selailemaan taas Nelly.comin tarjontaa. Tällä kertaa ohitin ALE:t täysin ja siirryin suoraan Sports fashion-osastolle. Olen jo pitkään kaipaillut urheiluliivejä ja sieltä löysinkin mitä ihanimman valikoiman Stay In Place-urheiluliivejä. Olin aivan myyty näistä räikyvän pinkeistä liiveistä:
Okei hinta saattoi vaikuttaa valintaani, mutta tykästyin jo näihin ja niissä on mitä ihanin selkämys.

Ja nyt kun pääsin jo shoppailufiilikseen päätin selailla hieman paitoja ja huppareita. Löysin montakin ihanaa hupparia, jotka olisin halunnut.
 Mutta päädyin kuitenkin valitsemaan tämän ihanan, ehkä vähän retron, värisen hupparin. Mulla ei olekkaan ollut vielä näin värikästä hupparia. Tykkään kyllä ihan hirmuisesti sinisestä (vaikkei se kovin hyvin minulle sovikkaan) urheiluvaatteissa. On mulla jo vaalean sininen Haltin ulkoilutakkikin. Mutta vielä oli löydettävä housut. Ja löysinkin.
Nämä kolme lisätty ostoskoriin ja hintaa yhteensä reilu 100 euroa. Vähän kirpaseva hinta, mutta kerrankos sitä vaan eletään :D

Eilen oli kaiken kaikkiaan aika raskas päivä. Töissäkin oli harvinaisen kiirus. Yksi palaverikin sinne mahtui joukkoon. Joudun työssäni käyttämään enimmäkseen englantia, mutta yleensä olen pärjännyt pelkästään sähköposteja kirjoitellen. Tällä kertaa kuitenkin joudun puhumaan sitä kasvotusten. Vähän jännitti kun oli puhe-englanti hieman ruosteessa, mutta kyllä se loppuen lopuksi alkoi jo sujumaan. Kotiin päästyäni olin jo aivan poikki, mutta piti alkaa väsäämään vielä ruokaa kun ukko on kipeänä ja hänestä ei ollut paljoa apua. Leivoinpa vielä niitä piirakoitakin. Niistä tuli harvinaisen rumia. Se taikina ei ollut niin hyvä kuin mitä olen tottunut aiemmin tekemään. Seuraavalla kerralla teen jo aiemmin hyväksi todetulla ohjeella, enkä katso jauhopussin kyljessä olevaa ohjetta.

Kun sain piirakat leivottua, väsähdin sohvalle telkkarin ääreen ja kympiltä olinkin jo aivan valmis petiin.

Tänään pitäisi varmaan vähän siivoilla. puuh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti