24. maaliskuuta 2011

Tapahtumia

Eilen ennen nukkumaan menoa mulle iski joku ihmeellinen 37,5 asteen kuume. Oli tosi heikko olo ja viluinen, mutta tänään aamulla kun heräsin niin ei ollut enää mitään. Ihan kuin koko kuumetta ei oli koskaan ollutkaan! Mun kehoni puolustajabakteerit hoiti sen pöpön oikein extra nopeasti. Ei tarvinnut olla poissa töistäkään. Mun tavoite on olla mahdollisimman vähän poissa töistä, koska mulla on oikeesti aika hyvä vastustuskyky. Porukkaa tippuu yksitellen aina keväisin ja syksyisin. Oon tosi harvoin kipee, mut sit jos oon ni oon oikeen kunnolla jossai ihme supertaudissa. Toivottavasti selvisin tällä yhden illan kuumeilulla taas ainakin puolisen vuotta ilman muuta sairastelua.

Meillä on huomenna meidän viisvuotisvuosipäivä. Mennään katsomaan leffaan Gnomeo ja Juliet. Juuri sopiva elokuva siihen hetkeen. Pitää nauttia toistemme seurasta vielä ennen kuin ukko lähtee sinne Saksaan kahdeksi viikoksi. Niisk. Tylsää.
Hommasin eilen ukolle synttärilahjankin valmiiksi. Hänellä on synttärit toukokuussa ja varasin meille liput Radio Rock- risteilylle! Siellä on monta hyvää bändiä ja minäkin jopa odotan innolla ainakin Von Hertzen Brothersia ja Stratovariusta. Siitä tulee varmasti hyvä reissu!

Tälle vuodelle onkin jo luvassa monta mukavaa tapahtumaa; KLF-risteily, Radio Rock-risteily, Linkin Parkin keikka ja mahdollisesti vielä Provinssi Rock. Syksyllä vielä tyttöporukalla Kreetalle. Nyt pitäisi olla hyvä vuosi edessä :)

Tähän loppuun vielä laitan vanhan kuvan meistä meidän Thaimaan reissultamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti